  • 11. Data: 2010-04-15 17:49:56
    Temat: Re: Dr House za pomoca 5D markII
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    l...@l...localdomain pisze:
    > No właśnie w wywiadzie koleś powiedział, że nakręcili to piątką z dwóch
    > powodów:
    > - bo wygodniej w ciasnych miejscach
    > - bo można się bawić w efekciarstwo z GO

    No i ma rację. Do piątki montujesz monitor i można wstawić na styk pod
    ścianę. O go - wiadomo (i fiszajach itd).

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 12. Data: 2010-04-15 19:33:03
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-04-15 16:33, Sergiusz Rozanski wrote:
    > Ale 5d2m nadal nie ma np transfokatora (płynna zmiana ogniskowej) przez
    > co do wielu ujęć się nie nadaje.

    Że niby pierścień na zoomach działal skokowo? :)
    To nie leika :D

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 13. Data: 2010-04-15 19:36:24
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hq7pl6$1ct$1@inews.gazeta.pl>,
    dominik nabazgrał:

    > Że niby pierścień na zoomach działal skokowo? :)

    Twoje mięśnie działają zbyt skokowo. Przydałoby się coś jak Power Zoom
    w starych Pentaksach. Niektóre tryby tego cuda (na przykład utrzymywanie
    stałej skali odwzorowania głównego obiektu) są na moje oko przydatne
    tylko w filmowaniu. Nigdy nie zrozumiałem, po co to w analogowej
    lustrzance (która i tak do sportu się nie nadaje).

  • 14. Data: 2010-04-15 19:39:14
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-04-15 21:36, l...@l...localdomain pisze:

> [...]
    > tylko w filmowaniu. Nigdy nie zrozumiałem, po co to w analogowej
    > lustrzance (która i tak do sportu się nie nadaje).

    Właśnie. Chcę te cudo sobie kupić, żeby zobaczyć jak to działa. K7
    obsługuje tylko część funkcji PowerZoom, ale już Z-20 chyba wszystkie.
    Tylko coś tych obiektywów mało, albo nie wszyscy sprzedający podają to w
    opisie.

  • 15. Data: 2010-04-15 19:43:23
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hq7q0n$22t$1@news.onet.pl>,
    Paweł W. nabazgrał:
> [...]
    > obsługuje tylko część funkcji PowerZoom, ale już Z-20 chyba wszystkie.
    > Tylko coś tych obiektywów mało, albo nie wszyscy sprzedający podają to w

    Nie wiem jak teraz rynek tego stoi, ale mogę Ci zdradzić prostą heurestykę:
    jeśli obiektyw Pentaksa jest przeokropnie brzydki, to pewnie PZ ;)

  • 16. Data: 2010-04-15 23:05:05
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-04-15 21:36, l...@l...localdomain wrote:
    > Twoje mięśnie działają zbyt skokowo.

    Nie tego się uczepiłem :)
    A jeśli już mowa - skoro masz dostępny interfejs w taki łatwy sposób to i
    nie będzie problemu z dopięciem do tego jakiegoś urządzenia które
    wspomniane wady zrekompensuje.

    > Przydałoby się coś jak Power Zoom
    > w starych Pentaksach.

    Coś jak xi? :)
    IMHO w fotogroafii był to niewypał. W filmie amatorskim to sobie będą
    wykorzystywać to co mają z powodzeniem, Pro mają swoje narzędzia i tak.

> [...]
    > tylko w filmowaniu. Nigdy nie zrozumiałem, po co to w analogowej
    > lustrzance (która i tak do sportu się nie nadaje).

    W filmie to też raczej jako efekt specjalny i nie do zbytniego
    nadużywania, bo się robi odpustowo :)

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 17. Data: 2010-04-15 23:47:34
    Od: nb <n...@n...net>

    at Thu 15 of Apr 2010 10:30, Polon wrote:

    > http://technowinki.onet.pl/wiadomosci/final-6-sezonu
    -doktora-housea-nagrany-na-canonie-5,1,3208218,artyk
    ul.html

    [Off topic] Można dalej nie czytac.

    Nie widziałem, żadnego odcinka dr Housea. Zrobiłem jakiś webowy test,
    mniej: "jaką jesteś postacią z serialu dr House". I wyszło,
    że jestem dr House. Skądinąd słyszałem, że to paskudna postać
    i nie wiem czy po obejrzeniu jakiegoś odcinka maksymalnie
    się nie zdołuję. Ta jak, oglądać?

    A pytam tutaj, bo na filmowej grupie, jeśli takowa istnieje, za dużo
    czasu zabrałoby odróżnianie trolla, od nie-trolla. Tutaj mniej więcej
    wiem, czego można się spodziewać.

    --
    nb

  • 18. Data: 2010-04-16 00:35:47
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze nb:

> [...]
    > że jestem dr House. Skądinąd słyszałem, że to paskudna postać
    > i nie wiem czy po obejrzeniu jakiegoś odcinka maksymalnie

    On nie jest paskudny, tylko trolluje.

  • 19. Data: 2010-04-16 04:21:14
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > Obawiam się że jest na tyle dobry aby właśnie dla TV szło kręcić, w kinie
    > mógłby sobie nie radzić, na kamere ich pewnie stać.

    A da się do tego podłączyć osprzęt jakiś? Np. wizjer elektronicny lub
    chociaż uchwyt do noszenia.
    Generuje toto kod czasowy?

    IMHO jeśli faktycznie użyto tego Canona, to jest to tylko sztuką dla sztuki.
    Reklama i nic więcej, nic technologicznie toto do tv nie wnosi.
    P.

  • 20. Data: 2010-04-16 07:30:58
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    nb napisał(a):

    > Nie widziałem, żadnego odcinka dr Housea. Zrobiłem jakiś webowy test,
    > mniej: "jaką jesteś postacią z serialu dr House". I wyszło,
    > że jestem dr House. Skądinąd słyszałem, że to paskudna postać

    Może Cię pocieszy (albo wręcz przeciwnie) interpretacja, że doktor House
    to dzisiejszy Sherlock Holmes.

    --
    Pozdrowienia
    Janek (sygnaturka zastępcza)