eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDownsizingRe: Downsizing
  • Data: 2013-12-25 19:11:58
    Temat: Re: Downsizing
    Od: anacron <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 24.12.2013 08:54, Cavallino pisze:
    > Od kilku dni poruszam się zastępczym Capturem i mam okazję na własnej
    > skórze odczuć wątpliwe zalety downsizingu.

    Czy 1.4 CRDI w i30 to jeszcze normalny silnik, czy efekt downsizingu?
    Widzisz teraz jako zastępcze mam 1.6 CRDI i stwierdzam, że to jest muł,
    albo ja nie umiem nim jeździć. 1.4 chodzi o niebo lepiej i cieszę się,
    że na 1.6 się nie zdecydowałem. Nie jest żadną tajemnicą, że mniejszy
    silnik, to mniejsza masa i mniejsza bezwładność tłoków, czyli generalnie
    mniejsze straty własne. Jednakże zmienić trzeba sposób jeżdżenia, dla
    1.4 CRDI producent zaleca utrzymywanie silnika w przedziale 2-4 kRPM, w
    praktyce jak chcesz dynamicznie jeździć to trzeba go trzymać między
    2,2-3,5 kRPM, a kiedy się nie spieszysz, da się spokojnie jeździć
    trzymając go między 1,5-2,3 kRPM. W zamian masz mniejsze spalanie.

    --
    anacron
    Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-z
    aba/
    Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: