-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
From: anacron <a...@a...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Downsizing
Date: Wed, 25 Dec 2013 19:11:58 +0100
Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
Lines: 19
Message-ID: <l9f75b$53s$1@news.task.gda.pl>
References: <52b93db9$0$2359$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: user19-070.satfilm.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.task.gda.pl 1387995115 5244 77.91.19.70 (25 Dec 2013 18:11:55 GMT)
X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 25 Dec 2013 18:11:55 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.2.0
In-Reply-To: <52b93db9$0$2359$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2516059
[ ukryj nagłówki ]W dniu 24.12.2013 08:54, Cavallino pisze:
> Od kilku dni poruszam się zastępczym Capturem i mam okazję na własnej
> skórze odczuć wątpliwe zalety downsizingu.
Czy 1.4 CRDI w i30 to jeszcze normalny silnik, czy efekt downsizingu?
Widzisz teraz jako zastępcze mam 1.6 CRDI i stwierdzam, że to jest muł,
albo ja nie umiem nim jeździć. 1.4 chodzi o niebo lepiej i cieszę się,
że na 1.6 się nie zdecydowałem. Nie jest żadną tajemnicą, że mniejszy
silnik, to mniejsza masa i mniejsza bezwładność tłoków, czyli generalnie
mniejsze straty własne. Jednakże zmienić trzeba sposób jeżdżenia, dla
1.4 CRDI producent zaleca utrzymywanie silnika w przedziale 2-4 kRPM, w
praktyce jak chcesz dynamicznie jeździć to trzeba go trzymać między
2,2-3,5 kRPM, a kiedy się nie spieszysz, da się spokojnie jeździć
trzymając go między 1,5-2,3 kRPM. W zamian masz mniejsze spalanie.
--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-z
aba/
Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza
Następne wpisy z tego wątku
- 25.12.13 19:16 Robert Rędziak
- 25.12.13 19:50 J.F.
- 25.12.13 19:57 anacron
- 25.12.13 20:33 J.F.
- 25.12.13 20:59 anacron
- 25.12.13 21:07 Tomasz Pyra
- 25.12.13 21:07 Tomasz Pyra
- 25.12.13 20:08 RoMan Mandziejewicz
- 26.12.13 09:12 Cavallino
- 26.12.13 09:14 Cavallino
- 26.12.13 09:20 Cavallino
- 26.12.13 09:23 Cavallino
- 26.12.13 15:48 anacron
- 26.12.13 18:12 Cavallino
- 26.12.13 19:43 Trybun
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo