eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDownsizingRe: Downsizing
  • Data: 2013-12-25 19:50:42
    Temat: Re: Downsizing
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 25 Dec 2013 19:11:58 +0100, anacron napisał(a):
    > W dniu 24.12.2013 08:54, Cavallino pisze:
    >> Od kilku dni poruszam się zastępczym Capturem i mam okazję na własnej
    >> skórze odczuć wątpliwe zalety downsizingu.
    >
    > Czy 1.4 CRDI w i30 to jeszcze normalny silnik, czy efekt downsizingu?
    > Widzisz teraz jako zastępcze mam 1.6 CRDI i stwierdzam, że to jest muł,
    > albo ja nie umiem nim jeździć. 1.4 chodzi o niebo lepiej i cieszę się,
    > że na 1.6 się nie zdecydowałem. Nie jest żadną tajemnicą, że mniejszy
    > silnik, to mniejsza masa i mniejsza bezwładność tłoków, czyli generalnie
    > mniejsze straty własne.

    Tylko wiesz - taki silnik to ze 100kg, a wiekszy powiedzmy 20kg
    wiecej. Tloki, waly, korbowody jeszcze mniej. A samochod jednak z
    1300.
    No i wiekszy silnik podnosi mase pojazdu nieznaczne, a moc znacznie.

    Chyba ze to jakis nieudany model ... albo ten mniejszy bardzo udany.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: