    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Downsizing
    Date: Tue, 24 Dec 2013 11:15:02 +0100

    dyskusyjnych:

    > Kwestia przyzwyczajenia. Wysokie tony latwiej wyciszyc :-)

    Ale on wcale nie ma wysokich tonów, tylko takie jak stary odkurzacz.

    > Za niski bieg ?

    Taki na jakim wcześniej sam kazał jechać. ;-)

    > Turbina sie raczej nie "wlacza", caly czas sie rozpedza, wiec
    > szarpniecia nie powinno byc. Zmiany w przyspieszeniu owszem ... ale
    > zmiany to mam i w duzym dieslu linka sterowanym.

    Wiesz, ostatnie moje 4 samochody bez wyjątku miały turbiny, nawet Lancia
    miał ogromną turbodziurę, ale w ten sposób żaden się nie zachowywał.
    Albo przyspieszały, albo nie.

    > Ale w wielu naprawde juz gazem steruje komputer ... widac lepiej.

    Względnie gaz w tym czymś jest zrąbany, bo przyspieszanie regulatorem
    prędkości wychodzi mu dużo zgrabniej.
    Jeszcze jedna ciekawa rzecz - ten badziew pali średnio 8,5 l.
    Na trasie przy prędkości na regulatorze 120, pali między 8-9 l.

    > Ja bym jednak sprawdzil cenniki. Jak kiedys Dacie sprawdzalem, to sie
    > okazywalo ze po dolozeniu potrzebnego wyposazenia wcale taka tania nie
    > jest.

    Owszem, ale tam gdzie Sandero się kończy, zaczyna się Captur golas.
    Podobnie jest z Dusterem i z jego konkurencją z innych marek.