-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!peer03.iad.highwinds-media.c
om!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.
com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-
a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <52b93db9$0$2359$65785112@news.neostrada.pl>
<q...@4...net>
In-Reply-To: <q...@4...net>
Subject: Re: Downsizing
Date: Tue, 24 Dec 2013 11:15:02 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 131223-1, 2013-12-23), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 68
Message-ID: <52b95ea6$0$2179$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.184.50.110
X-Trace: 1387880102 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2179 79.184.50.110:53668
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3577
X-Received-Body-CRC: 2611397421
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2515942
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:
>> Najgorsza sprawa to kultura pracy, nie dość że brzmi jak odkurzacza, to
>
> Kwestia przyzwyczajenia. Wysokie tony latwiej wyciszyc :-)
Ale on wcale nie ma wysokich tonów, tylko takie jak stary odkurzacz.
>
>> jeszcze żyje sobie własnym życiem.
>> Wciśnięcie pedału gazu (wcale nie do oporu, po prostu wciśnięcie) i
>> utrzymywanie go w tej samej pozycji, powoduje przedziwne rekacje układu
>> napędowego.
>> Z reguły najpierw oznacza zakrztuszenie się silnika, potem gwałtowne
>
> Za niski bieg ?
Taki na jakim wcześniej sam kazał jechać. ;-)
>
>> szarpnięcie gdy włączy się turbina, potem lekkie przyspieszczanie,
>> przerwa w
>> przyspieszaniu, znowu przyspieszanie itd
>
> Turbina sie raczej nie "wlacza", caly czas sie rozpedza, wiec
> szarpniecia nie powinno byc. Zmiany w przyspieszeniu owszem ... ale
> zmiany to mam i w duzym dieslu linka sterowanym.
Wiesz, ostatnie moje 4 samochody bez wyjątku miały turbiny, nawet Lancia
miał ogromną turbodziurę, ale w ten sposób żaden się nie zachowywał.
Albo przyspieszały, albo nie.
>
>> Toto żyje własnym życiem, niezależnym od oczekiwań kierowcy, jeszcze w
>> żadnym aucie nie miałem takiego odczucia, że gazem steruje komputer i
>> turbina a nie ja.
>
> Ale w wielu naprawde juz gazem steruje komputer ... widac lepiej.
Względnie gaz w tym czymś jest zrąbany, bo przyspieszanie regulatorem
prędkości wychodzi mu dużo zgrabniej.
Jeszcze jedna ciekawa rzecz - ten badziew pali średnio 8,5 l.
Na trasie przy prędkości na regulatorze 120, pali między 8-9 l.
>
>> Tylko ta cena - to auto kosztuje tyle co dużo większe kompakty z
>> normalnymi
>> silnikami, co dyskwalifikuje go gdyby ktoś chciał kupować bez duuuuużego
>> rabatu.
>> Już chyba lepiej wybrać Dacię Sandero Stepway, auto prawie identyczne,
>> nawet
>> nieco większe w środku, choć z mniejszą ilością wodotrysków podobających
>> się
>> kobietom, za to w zdecydowanie niższej cenie - nie sprawdzając dokładnie
>> cenników na pewno jakieś 10 tys taniej.
>
> Ja bym jednak sprawdzil cenniki. Jak kiedys Dacie sprawdzalem, to sie
> okazywalo ze po dolozeniu potrzebnego wyposazenia wcale taka tania nie
> jest.
Owszem, ale tam gdzie Sandero się kończy, zaczyna się Captur golas.
Podobnie jest z Dusterem i z jego konkurencją z innych marek.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.12.13 12:06 Megrims
- 24.12.13 12:56 Jakub Witkowski
- 24.12.13 13:20 Tomasz Pyra
- 24.12.13 13:31 kamil/Endurorider.pl
- 24.12.13 14:17 Trybun
- 24.12.13 14:46 zhbick
- 24.12.13 15:20 Myjk
- 24.12.13 15:24 Cavallino
- 24.12.13 17:08 Megrims
- 24.12.13 18:09 misiek
- 24.12.13 20:12 Megrims
- 24.12.13 23:00 Myjk
- 24.12.13 23:07 AL
- 24.12.13 23:40 tá´Ź
- 25.12.13 03:52 Megrims
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
- Na co komu okna
- Mój elektryk
- Spalił się autobus :-)
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
Najnowsze wątki
- 2025-03-19 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-19 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-19 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-19 Kraków => Programista MS Dynamics 365BC/NAV <=
- 2025-03-19 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-19 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-19 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-03-19 Aresztowany na rok "powinien podziękować za to, że miał możliwość przebywania w zakładzie karnym, bo tam jego stan zdrowia się poprawił"
- 2025-03-19 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-03-19 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-19 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-19 Prezydent Duda śmie szkalować bodnaturę niepokalanie poczętą, dwóch pełnomocników Geralda B. i "standardy Tuskie"
- 2025-03-18 Tesla na złom
- 2025-03-18 Ziobrotura 3.0 będzie w prawie przesłuchać "świadka" Tuska bez adwokata w sprawach Sienkiewicza/Bodnara/...?
- 2025-03-18 Produkty ,,Made in Germany" wciąż na topie - art. na www.dw.com