  • Data: 2010-08-20 04:50:38
    Temat: Re: Doświetlanie zakrętów a prawo
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    begin mateoos

    > Sprawa powinna zostać wyprostowana w kodeksie drogowym, wystarczy
    > dopisać w punkcie mówiącym o zakazie korzystania ze świateł
    > przeciwmgielnych zdanie typu: "nie dotyczy pojazdów z doświetlaniem
    > zakrętów".

    Wyjątkowo durny pomysł, wtedy właściciel takiego auta mógłby zgodnie z
    prawem włączyć sobie ręcznie przeciwmgłowe i napieprzać nimi cały czas.

    > Idąc dalej, kodeks zabrania poruszania się z włączonymi światłami
    > przeciwmgielnymi, a w tym przypadku światło to pełni funkcję
    > doświetlenia, a nie świecenia pod mgłą :) To już na szczęście są czysto
    > akademickie rozważania.

    Zastanawia mnie kto dał homologację na to gówno, czasem potrafi taki
    stanąć po środku dwupasmówki szykując się do skrętu w lewo i napieprza
    tym światłem prosto w oczy. Rewelacja. Nie widzę żadnego sensu w
    doświetlaniu zakrętów przy xenonach. One i tak świecą tak szeroko, że
    wszystko doskonale widać.

    --
    ignorance is bliss