  • Data: 2010-08-21 12:49:03
    Temat: Re: Doświetlanie zakrętów a prawo
    Od: mateoos <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-20 04:50, to pisze:
    > begin mateoos

    > Wyjątkowo durny pomysł, wtedy właściciel takiego auta mógłby zgodnie z
    > prawem włączyć sobie ręcznie przeciwmgłowe i napieprzać nimi cały czas.

    Bzdura. Należy rozróżnić permanentnie włączone światła przeciwmgielne od
    włączonego JEDNEGO światła podczas pokonywania zakrętu/łuku etc.

    > Zastanawia mnie kto dał homologację na to gówno, czasem potrafi taki
    > stanąć po środku dwupasmówki szykując się do skrętu w lewo i napieprza
    > tym światłem prosto w oczy. Rewelacja. Nie widzę żadnego sensu w
    > doświetlaniu zakrętów przy xenonach. One i tak świecą tak szeroko, że
    > wszystko doskonale widać.

    Przepraszam, kogo napieprza w oczy? Tych stojących przed nim, czy
    stojących na pasie naprzeciwko?

    Oślepiać to może skretyniały posiadacz pseudoksenonów z allegro.