  • 31. Data: 2009-09-04 11:06:43
    Temat: Re: Doswiadczenia z wydrukiem w formacie 100x70cm z 12 Mpix
    Od: "Matt " <m...@N...gazeta.pl>

    Czornyj <m...@c...pl> napisał(a):
    > Tak czy owak wyjdzie toto do=B6=E6 mi=EAkko. Mo=BFna kombinowa=E6 z algoryt=
    > mami
    > interpolacji fraktalnej jak w Genuine Fractals, ale te=BF ma to pewne
    > skutki uboczne.

    Tu:
    http://img7.imageshack.us/img7/8452/enlargements.jpg

    takie szybkie porównanie jednego wycinka powiększanego kilkoma metodami i
    fragmentu, który z tych metod uśredniłem. Wydaje mi się, że uśrednienie
    wygląda najnaturalniej. Ciekawe, jak by to wyszło przy faktycznym zdjęciu...

    Maciej

  • 32. Data: 2009-09-04 11:08:39
    Od: "Matt " <m...@N...gazeta.pl>

    Czornyj <m...@c...pl> napisał(a):

    > wy=B3=B1cznie niski koszt, szczeg=F3lnie przy ma=B3ych formatach.

    Ja mam inne doświadczenia. Dałem raz zrobić format 40x60 w punkcie drukarskim
    i wynik mnie nie zachwycił - wszystko szaro-bure, ciemne i nijakie. Kolory fe

    Maciej

  • 33. Data: 2009-09-04 11:09:12
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Matt pisze:
> [...]
    > wygląda najnaturalniej. Ciekawe, jak by to wyszło przy faktycznym zdjęciu...

    No właśnie, wrzuć jakieś dobrze naświetlone oko z okolicami. B z kratką
    to najlepiej poradzi sobie Corel :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 34. Data: 2009-09-04 11:09:47
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Matt pisze:

    > Ja mam inne doświadczenia. Dałem raz zrobić format 40x60 w punkcie drukarskim
    > i wynik mnie nie zachwycił - wszystko szaro-bure, ciemne i nijakie. Kolory fe

    Widocznie to był punk drukowania klepsydr.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /drogie omo, wyprałem i jest czyste, i białe, i wzruszyłem się to piszę/

  • 35. Data: 2009-09-04 11:12:23
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Ja mam inne doświadczenia. Dałem raz zrobić format 40x60 w punkcie
    > drukarskim i wynik mnie nie zachwycił - wszystko szaro-bure, ciemne i
    > nijakie. Kolory fe

    Bylo isc z tym do rowerowego ;)

  • 36. Data: 2009-09-04 11:13:39
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > fragmentu, który z tych metod uśredniłem. Wydaje mi się, że uśrednienie
    > wygląda najnaturalniej. Ciekawe, jak by to wyszło przy faktycznym

    Pomijajac nietypowe przypadki jest to kompletna strata czasu.

  • 37. Data: 2009-09-04 11:15:03
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-09-03 23:52:22 +0200, Czornyj <m...@c...pl> said:

    > Podstępem wtachałem, przykułem się łańcuchem do podstawy, a następnie
    > mężnie przeczekałem atak demonicznego szału... Był hardkor, za karę
    > musiałem jechać na wczasy, wycierpiałem swoje, ale było warto ;)

    A jakie ładne wydruki z wczasowych fotek... ;-)
    No i możesz żonie powiedzeić, że to dodatkowe miejsce na wieszanie prania ;-)

    de Fresz

  • 38. Data: 2009-09-04 11:19:09
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    > Ja mam inne doświadczenia. Dałem raz zrobić format 40x60 w punkcie drukarskim
    > i wynik mnie nie zachwycił - wszystko szaro-bure, ciemne i nijakie. Kolory fe

    Skrobnij do mnie adres na @ - wyślę ci odbitkę próbną wydrukowaną na
    mojej Epsonce wraz z oryginałem na płycie i jeśli znajdziesz minilab,
    na którym uzyskasz wierniejsze i bardziej nasycone barwy oraz wyższy
    kontrast, albo chociaż coś równie dobrego, to stawiam dobrą flachę.
    Choć z góry mówię, że nie ma takiej fizycznej możliwości i twój
    ewentualny wysiłek będzie skazany na porażkę.

    Przy czym oczywiście Epson Stylus Pro 7880 zasilany pigmentowymi
    tuszami K3 Ultrachrome VM, oprofilowany przeze mnie drobiazgowo na
    1728 próbkowych wzorcach Atkinsona i obsługiwany z wszelkimi zasadami
    sztuki zarządzania barwą to troszeczkę inna maszyna, niż badziewiasty
    ploter CAD-owski zalany syfiastym tuszem barwnikowym sprzedawanym na
    wiadra i obsługiwanym przez jakieś brakujące ogniwo teorii Darwina.

  • 39. Data: 2009-09-04 11:36:50
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    > A jakie ładne wydruki z wczasowych fotek... ;-)
    > No i możesz żonie powiedzeić, że to dodatkowe miejsce na wieszanie prania ;-)

    Wydrukowałem już kilka, ale nie doceniła (powiedziała, żebym nie
    marnował tuszu). O praniu wolę nie wspominać, bo kosz na wydruki
    faktycznie na brudne ciuchy idealny, jeszcze jej się spodoba ten
    pomysł. I tak już koty usiłowały się tam zadomowić...

  • 40. Data: 2009-09-04 13:10:22
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > ploter CAD-owski zalany syfiastym tuszem barwnikowym sprzedawanym na
    > wiadra i obsługiwanym przez jakieś brakujące ogniwo teorii Darwina.

    Uwaga, wszyscy razem: WOOOOOOOWWWWW! ;)