  • 31. Data: 2011-06-29 09:55:37
    Temat: Re: Dosc wiejskiego tunningu...
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2011-06-29 00:23, Kris_Poland pisze:

    > Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=_-JYMywaoBg

    Ale czego tam nie widzisz?
    Autko wjeżdża w zabudowany teren, można się spodziewać że zwolni i za
    chwilę zapalają się "stopy" dobrze widoczne i autko zwalnia. W czym masz
    problem? Pytam serio.

    pozdrawiam
    mario

  • 32. Data: 2011-06-29 11:24:49
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-29 08:40, Robson pisze:

    > W przypadku nagrania nalezy wziac poprawke, ze kamery maja rozciagniete
    > widmo, które "widza" w strone podczerwieni - zawsze bedzie na nagraniu
    > widac lepiej niz w rzeczywistosci. Taka ciekawostka: jak sprawdzic czy
    > dziala pilot np. do TV? Poswiec nim w kamerke :)

    A no tak z tym się zgodzę, ale uważam że akurat w tym przypadku
    kierujący który musiał hamować bo "nie zauważył" jest sam sobie winien.
    Raz że lampy to oryginalna hella często montowana serynie, dwa że 3stop
    mógł zostać "zamontowany" razem z klapą którą użytkownik wymieniał bo
    poprzednia zerdzewiała i w aucie nie było instalacji.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 33. Data: 2011-06-29 12:26:44
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

    Użytkownik "Kris_Poland" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > akurat ten mial przyjzalem sie dokladnie
    > pozatym w momencie wcisniecia jego hamulca nikoniecznie patrzalem sie na
    > jego dupe

    To do kogo masz pretensje?

    > jak dobrze widac lewa lampa jest oswietlana sloncem wiec nie bylo widac
    > czy swieci
    > po prawej mozna byloby cos wywnioskowac

    Wjechaliście w teren zabudowany, a Ty nawet nie raczyłeś tego zauwazyć i nie
    zwolniłeś. Widać, że jadące przed Tobą samochody zwalniają jeszcze przed
    znakiem terenu zabudowanego. Nie dostosowałeś prędkości do warunków. Mijasz
    azyl, podwójną linia ciągła z odcinkiem przerywanej w miejscu skrzyżowania i
    nawet nie zwiększasz czujności przygotowując się to tego, ze ktoś może
    chcieć skręcić w którąś z dróg.
    Światła stop są widoczne bardzo dobrze i jak widać na filmie zapaliły się
    jeszcze w miejscu całkowicie zacienionym. Ponadto zauważ, że słońce świeci w
    przód tego samochodu co widać po cieniu tego samochodu, znajdującym się z
    tyłu i ani przez chwilę na tylne lampy nie pada bezpośrednie światło
    słoneczne poza boczną częścią lewej lampy, co nie ma wpływu na widoczność.
    Zauważ też, że światła stop w tym samochodzie są niezależne od świateł
    pozycyjnych czyli nie było problemów z zauważeniem, że się zapaliły. Zwróć
    też uwagę, że w lewej lampie brakuje części czerwonego plastuku i z tego
    powodu światło jest o wiele jaśniejsze.

    Jedziesz gorzej jak baba, bo baba chociaż patrzy się w tył poprzedzającego
    samochodu, a Ty obserwujesz cholera wie co.
    Normalny kierowca powinien widzieć zarówno samochód poprzedający jak i
    patrzeć daleko przed nim co w tym miejscu jest dość łatwe, bo takie jest
    ukształtowanie terenu i bardzo dobrze widać, że odległość pomiędzy Golfem, a
    samochodem skręcającym się zmniejsza.

    Jak widać na filmie to sam jesteś d... i bezpodstawnie próbujesz swoje wady
    przypisać jako winę kierowcy Golfa.

  • 34. Data: 2011-06-29 12:33:22
    Od: "Kris_Poland" <s...@w...pl>

    >Użytkownik "MHM" napisał w wiadomości grup
    et...
    >A to już powinienes miec pretensje do siebie :)

    mozliwe, ale zauwzyles jak golf zrobil nurka przy hamowaniu ?
    cos tam bylo z przodu na rzeczy ze golf nie zajazyl za wczesnie

  • 35. Data: 2011-06-29 15:59:54
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> napisał w
    wiadomości news:iuef2v$fva$1@inews.gazeta.pl...
    > Trzeci stop także nie jest obowiązkowy, oczywiście ma działać poprawnie
    > jeśli jest w standardowym wyposażeniu auta, ale jeśli fabrycznie go nie
    > było to nie trzeba domontowywać by przejść badania techniczne w Polsce.

    A szkoda. Nie miałbym nic przeciwko, gdyby wprowadzono wymóg posiadania 3-go
    stopu.
    Koszt zamontowania znikomy, a od razu z daleka widać co się dzieje.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 36. Data: 2011-06-29 16:12:35
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 29 Jun 2011 15:59:54 +0200, Leszek Kowalski napisał(a):

    > A szkoda. Nie miałbym nic przeciwko, gdyby wprowadzono wymóg posiadania 3-go
    > stopu.
    > Koszt zamontowania znikomy, a od razu z daleka widać co się dzieje.

    Oczywiście, że jest obowiązkowy, ale w normalnych sytuacjach prawo nie
    działa wstecz, więc obowiązuje dla pojazdów zarejestrowanych po określonej
    dacie. I dobrze.
    Zmuszanie do montowania na siłę do niczego dobrego nie prowadzi.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 37. Data: 2011-06-29 16:14:13
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-06-29 16:12, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > dacie. I dobrze.
    > Zmuszanie do montowania na siłę do niczego dobrego nie prowadzi.

    Inna sprawa, że kiedy x-naście lat temu zniesiono zakaz montowania
    trzeciego stopu, to praktycznie każde nowe auto w PL było w nie wyposażone.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 38. Data: 2011-06-29 17:06:26
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 29 Jun 2011 16:14:13 +0200, Grejon napisał(a):

    > Inna sprawa, że kiedy x-naście lat temu zniesiono zakaz montowania
    > trzeciego stopu, to praktycznie każde nowe auto w PL było w nie wyposażone.

    Nigdy nie było zakazu montowania trzeciego stopu.
    Był i jest zakaz montowania urządzen niehomologowanych..

  • 39. Data: 2011-06-29 17:42:36
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Robson

> [...]
    > widac lepiej niz w rzeczywistosci. Taka ciekawostka: jak sprawdzic czy
    > dziala pilot np. do TV? Poswiec nim w kamerke :)

    To ciekawe, bo jak ja coś nagrywam a potem ogląda to gówno widać w
    porównaniu z tym, co było widać w rzeczywistości. Jakoś podobna do tego
    filmiku.

  • 40. Data: 2011-06-29 19:14:55
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    jesli mowimy o podczerwieni to tansze kamerki nie maja filtrow
    przynajmniej nie mialy dekade temu. obecnie chyba wszystkie maja