  • Data: 2019-06-12 08:38:48
    Temat: Re: Dopłaty do e-skuterow
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, June 11, 2019 at 11:15:48 PM UTC+2, Cavallino wrote:

    > Pod górkę?
    > To powiedz to mojemu, bo jakoś nie chce (Giant z podwójną baterią -
    > Twist czy jakoś tak).
    >
    > Nawet po płaskim jak się nie spocisz, to nie pojedzie za szybko.
    > Przestaje ciągnąć, jak tylko kręcisz pedałami wolniej niż wypadałoby
    > gdybyś chciał przyspieszać, albo chociaż nie tracić prędkości.

    bo zapewne masz taki calkiem "legalny" wg PoRD, ale takie to mniejszosc...
    w gorach sporo rowero typu http://pasterbajk.pl/ widuje, to w sumie elektryczne
    motocykle crossowe, na oko 30-40km/h jada pod gore bez pedalowania.

    Takie zwykle tez maja czesto wiecej mocy + pozdejmowane ograniczenia. Hulajnogi
    zreszta tez da sie "ztuningowac" lekko wgrywajac inny soft ;)

    Widze na podjazdach, sporo rowerow, to takie jak Twoj, ale pelno tez takich
    samojezdzacych ;)

    BTW sam chcialem takiego crossa kupic, ale z opisywanych juz powodow (brak wysilku)
    odpuscilem. Za slabe aku na razie i zeby pojezdzic za bardzo trzeba oszczedzac prad,
    a zeby sie zmeczyc trzeba poszalec ;) , mam benzynowe enduro 450cm3 i 1-2h jazdy to
    niezla wyrypa... ale elektrykiem (jeszcze) tak sie raczej nie da. Cyba, ze po torze
    (a nie posiadam)