  • Data: 2019-06-12 17:33:15
    Temat: Re: Dopłaty do e-skuterow
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jesli moze sie zmienic model transportu w centrach miast to i model zakupow tez sie
    moze zmienic. Od dluzszego czasu korzystam z nieduzego plecaka. Na hulajnoge tez go
    biore. Po co mam kupowac dwie duze torby zarcia? Czyba tylko po to zeby polowe
    wyrzucic. W plecaku mieszcza mi sie podstawowe zakupy z dnia na dzien i na dwa dni
    jak w niedziele sklepy nieczynne. Dzisiaj nieduzo przejechalem. Pojechalem do roboty
    odebrac dwa zlecenia. W tygodniu zalatwie je dojezdzajac na miejsce hulajnoga. Z
    wyposazenia aparat fotograficzny bede mial w plecaku. Potem pojechalem do hortexu na
    loda. Potem pojechalem na balucki rynek zrobic zakupy na jeden dzien. Zdaje sobie
    sprawe ze nie jestem typowym wyrobnikiem i pracuje jak mam kaprys. To czy inni by tak
    mogli zalezy od wielu czynnikow a przede wszystkim od organizacji. Poza tym nie
    wszystko jest dla wszystkich. Mnie sie hulajnoga przydala i po tygodniu jak mam
    gdzies byc to najpierw rozwazam czy da sie tam na hulajnodze dojechac. Mam prosciej
    niz wielu innych bo mieszkam w samym centrum bardzo duzego miasta.