  • Data: 2014-03-20 09:39:25
    Temat: Re: Donoście nam na piratów drogowych...
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    WOJO wrote:

    > Może lenistwo, a może organiczne obrzydzenie do donosicielstwa...

    donosicielem to jest ten kto donosi na kogoś kto robi coś dobrego zakzanego
    przez zła włądzę...

    jeśli donosić na kogoś kto stwarza zagrożenie dla ciebie czy twoich bliskich
    to postępujesz prawidłowo.

    bo wg tej definicji to jakbyś widział kogoś kto bije inną osobę to też być
    dał se siana bo nie lubisz donosić.