  • Data: 2010-08-29 16:25:53
    Temat: Re: Donos fotograficzny zrobiony Zenito-Nikonem ;)
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 29 Aug 2010 12:23:26 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > To była rzecz, która chyba najmocniej mnie uderzyła w wypowiedzi tego
    > inspektorka.
    >
    > On chciał, żeby w takiej sytuacji nosić ciężkie obuwie ochronne? On
    > chory, głupi czy naćpany? Boso ma lepszą "przyczepność" i, jak słusznie
    > zauważyłeś, w razie wpadki - lepszą pływalność.

    wiesz, mam co prawda na stanie DWIE pary obuwia które poprawiają
    przyczepność w takich warunkach zamiast ją pogarszać, z czego jedna to w
    dodatku poprawia pływalność, ale.... żadnych nie wziąłbym na budowę...
    Jedne to buty piankowe do windsurfingu drugie to kalosze żeglarskie.
    Jedne i drugie zakładam w celu zwiększenia przyczepności na śliskim na
    jachcie. Tyle że są one na tyle delikatne (bardzo miękka podeszwa), że
    wytrzymałyby kilka dni pracy.... Dodatkowo kosztują ponad 200pln para a w
    piankowych człowiek poci się tak, że po miesiącu pracownik dostałby dwa
    miesiące zwolnienia z powodu grzybicy stóp... ;-) No i oczywiście nie
    chronią przed upadkiem na stopę ciężkich przedmiotów, więc nie spełniają
    wymogów stawianych obuwiu ochronnemu, jak również nie chronią przed
    przebiciem stopy przy nadepnięciu na gwóźdź.... ;-) I chciałbym zobaczyć
    wypowiedź owego bubka z inspekcji pracy, dlaczego owe butki są złe i
    pozwie pracodawcę do sądu... ;-)

    Ergo w tym przypadku spełnia się powiedzenie stalinowskiego
    prokuratora... Dajcie mi człowieka (tu, pracodawcę), a znajdę na niego
    paragraf...

    --
    pzdr
    meping