  • Data: 2010-08-29 21:47:29
    Temat: Re: Donos fotograficzny zrobiony Zenito-Nikonem ;)
    Od: Maciek <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jakub Jewuła napisał:

    > Tak.

    Mylisz się. Wyjątkowo często chciwego pracodawcy. Niestety procesy są
    długie i tak naprawdę musi być wielka afera, żeby w ogóle jakiś się
    rozpoczął - słynna zawalona hala lub kopalnia "Wójek".

    > Jak mi nie odpowiadaly warunki pracy to prace
    > zmienialem - zrobilem tak kilka razy w zyciu
    > i jakos zyje :)

    Masz bardzo aroganckie podejście do innych. Skoro Tobie sie powiodło, to
    inni też nie mają prawa mieć problemów. Przy okazji - doskonale
    odróżniam zawodowych obiboków od ludzi, którzy mieli w życiu pecha.