  • Data: 2010-02-04 19:53:59
    Temat: Re: Dodatki do LPG
    Od: Bydlę <b...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    xMaciek wrote:

    > Moja instalka tez byla robiona w Fugazi i to wlasnie wg nich wymiana
    kabli
    > i swiec co rok jest norma mimo przebiegu zaledwie okolo 10 tys. km...

    Może się człowiek zmienił.
    Mi robili dobrze.

    A co do wymian - jeździłem nexią, a ona - jak każee niemieckie auto -
    była po psrostu dobra - kable zmieniałem rzadziej, ale świece w zasadzie
    tak często, jak sugorwali.
    Biorąc pod uwagę brak remontów (tzn. brak awarii skutkujących
    koniecznością remontowania silnika) - wyszedłem na tym dobrze.

    --
    Bydlę