  • Data: 2013-04-08 12:28:44
    Temat: Re: Dobry zasilacz
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "GAD Zombie" <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE> napisał w
    wiadomości news:kjseve$cpt$1@srv13.cyf-kr.edu.pl...

    > Dzieki, poszukam. Skoro tak zachwalasz, to moze sie nie przejade na tym.
    > Amacroxa tez kupilem ze 4 lata temu dzieki poleceniu (chyba nawet na tej
    > grupie) i nie zaluje, bo oba dzialaja bez zarzutu. Jedynie te wentylatory.
    > W jednym zdechl, w drugim tez rzezi, wiec pewnie niedlugo pociagnie.

    Będziesz zadowolony bo widać, że wymagań nie masz żadnych. Padniety
    wentylator (albo 2 wentylatory) to drobiazg a innych parametrów i tak
    nie jesteś w stanie sprawdzić. A jak padnie i spali wszystko co się da
    to napiszesz, że w sumie jestes zadowolony, tylko jeden się spalił a drugi
    prawdopodobnie też się spali niedługo więc prosisz o poradę co kupić
    tym razem.