  • Data: 2013-04-09 00:54:32
    Temat: Re: Dobry zasilacz
    Od: Kosu <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-04-08, Michal <s...@d...mailexpire.com> wrote:
    > Bajki i legendy nt. zestawu muzycznego mamy już omówione.

    Ale wrócą jak pozłacany bumerang.

    > Teraz karta graficzna - pokaż mi kartę, która w IDLE pobiera te 112W.
    > Współczesne karty, nawet mocne pokoju R7970 czy GTX670 w IDLE biorą
    > typowo kilkanaście W, starsze najmniej energooszczędne karty z dużą

    Magia ostatniej generacji. Wcześniej żarły więcej (w czasach, które
    szczęśliwie "przezimowałem" na intelowej zintegrowanej :)). Biorąc
    pod uwagę jakieś OC -> przegrzanie -> nadwyrężoną elektronikę karty...
    120W jest w zasięgu :).

    No i drobna uwaga. Źle ustawiony soft może spowodować, że komp
    nie przechodzi do idle i grzeje. Sytuacja znana mi dobrze z CPU,
    bo jak ktoś sobie robi "super lekkiego linuxa", to może zapomnieć
    o cpufrequtils i będzie "load" całą dobę :D. Na pewno na GPU też
    da się to zrobić (tym bardziej, że nawet jak ktoś o wszystko dba,
    to sterowniki potrafią robić na linuxach problemy).

    pozdrawiam,
    Kosu