  • 81. Data: 2012-04-04 14:32:14
    Temat: Re: Dobry tekst dla wielbicieli Androida
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    jadryś <r...@y...com> wrote:

    > E tam, oni nie bronią czci tego wykoślawionego Linuksa tylko swojego
    > ego. ;-)

    No bo im się ego skraca, gdy urządzenia elektroniczne stają się łatwiejsze,
    ładniejsze i szybsze.

  • 82. Data: 2012-04-04 14:59:25
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-04-04 14:32, Skrypëk pisze:

    > No bo im się ego skraca, gdy urządzenia elektroniczne stają się
    > łatwiejsze, ładniejsze i szybsze.

    zapomniales o najwazniejszym "i mniej funkcjonalne". Amen

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 83. Data: 2012-04-04 15:03:10
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > zapomniales o najwazniejszym "i mniej funkcjonalne".

    Ależ PDA z setką ułomnych aplikacji nie jest bardziej fukcjonalny od
    smartfonu z kilkoma porządnymi aplikacjami.

  • 84. Data: 2012-04-04 17:03:35
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-04-04 15:03, Skrypëk pisze:

    > Ależ PDA z setką ułomnych aplikacji nie jest bardziej fukcjonalny od
    > smartfonu z kilkoma porządnymi aplikacjami.

    ja nie mowie o aplikacjach - ale o samym systemie

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 85. Data: 2012-04-04 17:11:00
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > ja nie mowie o aplikacjach - ale o samym systemie

    O którym? Tym, do którego trzeba dociągnąć kilka aplikacji z marketu i
    stawać na głowie do wykonania najprostszych rzeczy jak synchronizacja
    poczty, kalendarza i kontaktów z kilkoma kontami? Jesteś pewien, że chcesz
    iść tą drogą?

  • 86. Data: 2012-04-04 17:22:20
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-04-04 17:11, Skrypëk pisze:

> [...]
    > stawać na głowie do wykonania najprostszych rzeczy jak synchronizacja
    > poczty, kalendarza i kontaktów z kilkoma kontami? Jesteś pewien, że

    chyba mowisz o swoich doswiadczeniach - bo mnie, jak i calej rzeszy
    'androidziarzy' czy 'palmiarzy (i co tam jeszcze se wymysliles w swych
    urojeniach) - sa one obce.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 87. Data: 2012-04-04 18:40:48
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > chyba mowisz o swoich doswiadczeniach - bo mnie, jak i calej rzeszy
    > 'androidziarzy' czy 'palmiarzy (i co tam jeszcze se wymysliles w swych
    > urojeniach) - sa one obce.

    A dopiero ktoś pytał na grupie, jak to zrobić na jego dumbfonie z androidem.
    Podawane rozwiązania był tak popieprzone, że ręka opadała.

  • 88. Data: 2012-04-04 19:32:30
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 4 Apr 2012 14:23:43 +0200, Skrypëk napisał(a):

    > Google dodało jedną rzecz od siebie? AMEJZING!

    Nie, na pewno ukradł amejzing od Apple.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 89. Data: 2012-04-04 19:37:04
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > Nie, na pewno ukradł amejzing od Apple.

    Wytresował sobie armię niezwykle agresywnych owiec - pod tym względem
    zaczyna appla prześcigać.

  • 90. Data: 2012-04-04 19:38:13
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 4 Apr 2012 17:11:00 +0200, Skrypëk napisał(a):

> [...]
    > stawać na głowie do wykonania najprostszych rzeczy jak synchronizacja
    > poczty, kalendarza i kontaktów z kilkoma kontami? Jesteś pewien, że chcesz

    Wychodzi, że jednak nie umiesz androida używać. Bez dociągania czegokolwiek
    jest możliwoa synchronizacha z kilkoma kontami google (poczta, kalendarz,
    kontakty, G+), exchange, Facebookiem, Twitterem, Flickrem i pewnie paroma
    innymi serwisami o których masz równie blade pojęcie.

    PS stawanie na głowie może być przyczyną twojej porażki. Po prostu źle
    stałeś próbując używać telefonu. Ma to pewnie coś wspólnego z przepływem
    krwi do mózgu.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    God created Arrakis to train the faithful.