  • 11. Data: 2012-03-22 21:09:02
    Temat: Re: Dobry tekst dla wielbicieli Androida
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 22 Mar 2012 21:06:46 +0100, AL napisał(a):

    > http://android-adblock.com/

    to nie zablokuje reklam w aplikacjach

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Jakbys czytał uwazanie to JA NIE MAM iphone" - Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 12. Data: 2012-03-22 22:14:15
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-03-22 21:09, Waldek Godel pisze:

    > to nie zablokuje reklam w aplikacjach

    to byla tylko wedka
    aplikacji podobnych jest wiele - modyfikacja pliku host wymaga roota
    a zreszta robi sie to per automat a sam plik host juz jest przygotowany
    przez autora aplikacji, np:
    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=741
    435

    jak poszuka to znajdzie tego wiecej (nawet w markecie)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 13. Data: 2012-03-22 22:19:22
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:
    > Mozna dorzucic jeszcze to:
    > http://gizmodo.pl/android-gdyby-nie-reklamy-aplikacj
    e-zuzywalyby-ponad-dwa-razy-mniej-pradu/

    Super system!

  • 14. Data: 2012-03-22 22:25:53
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 22 Mar 2012 22:14:15 +0100, AL napisał(a):

    > aplikacji podobnych jest wiele - modyfikacja pliku host wymaga roota

    Za to masz pewnosć co ląduje w tym pliku, robi się to w kilka sekund i
    skutecznie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "HTC HD Mini to chyba pierwszy HTC z microUSB" - Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 15. Data: 2012-03-22 23:22:35
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Super system!

    Co to ma wspólnego z systemem?

    __
    Irek.N.

  • 16. Data: 2012-03-22 23:40:38
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 22 Mar 2012 23:22:35 +0100, Irek N. napisał(a):

    > Co to ma wspólnego z systemem?

    Karmisz jakiegoś buca z KF? Ustaw sobie wrotkę, żeby było wiadomo kogo z
    szamba wyciągasz

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "I po co znów robisz z siebie idiote anonimowy trolu" - Paweł "robbo"

  • 17. Data: 2012-03-23 07:49:18
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Waldek Godel napisa?(a):

    > akurat to daje się załatwić edycją jednego pliku tekstowego. Skutecznie i
    > od ręki.

    Którego i jak?

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 18. Data: 2012-03-23 10:40:56
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    AL nabazgrał(a):

> [...]
    > http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=741
    435
    > jak poszuka to znajdzie tego wiecej (nawet w markecie)

    A masz coś dla tel bez roota ?

    ps. nie dla mnie :)

  • 19. Data: 2012-03-23 10:59:51
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 23 Mar 2012 10:40:56 +0100, Chris napisał(a):

    > A masz coś dla tel bez roota ?

    tak, wyłączyć transmisję danych, dziala równie skutecznie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Ten nastolatek jest oszustem a Apple mowi ze nic nie wybuchlo... zreszta

  • 20. Data: 2012-03-23 11:18:51
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Waldek Godel nabazgrał(a):

    > tak, wyłączyć transmisję danych, dziala równie skutecznie.

    A bez metafoir ....