  • 11. Data: 2009-12-27 21:53:40
    Temat: Re: Dobry lab w Wawie?
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    > Obawiam sie ze z R800 nie "wyciagniesz" wiecej niz z dobrego labu. Ja
    > male powiekszenia robie w dobrym labie na Frontierze, i jestem
    > zadowolony, ale juz A4 tam zrobione na epsonie pro 9600 wygladaja
    > kaszaniasto (a jak sie ma R800 do PRO 9600?). Odbitki wieksze niz A4
    > robie tylko na Dzikiej, bo sam na R800, czy nawet PRO9600 chocbym sie
    > zes..al, lepiej nie zrobie.

    R800 wciąga nosem minilaby. Z 9600 nie miałem bezpośrednio
    doczynienia, ale ZTCW to aby uzyskać z niego gorsze rezultaty niż z
    minilabu, trzeba się postarać. Coś ewidentnie robisz nie tak.

  • 12. Data: 2009-12-28 00:40:44
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-12-27 22:31:02 +0100, Mariusz Redlicki <a...@a...pl> said:

    > Obawiam sie ze z R800 nie "wyciagniesz" wiecej niz z dobrego labu.

    Mam wręcz przeciwne zdanie. Inną sprawą jest to, że dobry atrament w
    domu wyjdzie wyraźnie drożej niż nawet taka Dzika.

    > Ja male powiekszenia robie w dobrym labie na Frontierze, i jestem
    > zadowolony, ale juz A4 tam zrobione na epsonie pro 9600 wygladaja
    > kaszaniasto

    Ustawienia każdej maszyny da się spier^&.

    > (a jak sie ma R800 do PRO 9600?).

    AFAIK porównywalnie.

    > Odbitki wieksze niz A4
    > robie tylko na Dzikiej, bo sam na R800, czy nawet PRO9600 chocbym sie
    > zes..al, lepiej nie zrobie.

    No to pisz, że Ty nie dasz rady, a nie że maszyny do dupy.

    de Fresz

  • 13. Data: 2009-12-28 13:50:24
    Od: "Jakub Jewula" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > kaszaniasto (a jak sie ma R800 do PRO 9600?). Odbitki wieksze niz A4
    > robie tylko na Dzikiej, bo sam na R800, czy nawet PRO9600 chocbym sie

    To tylko znaczy, ze nie potrafisz. Nic wiecej.

  • 14. Data: 2009-12-29 17:29:55
    Od: Mariusz Redlicki <a...@a...pl>

    On 28 Gru, 14:50, "Jakub Jewula" <b...@s...com.pl> wrote:

    > To tylko znaczy, ze nie potrafisz. Nic wiecej.

    Doszedlem do takiego samego wniosku, i sprzedalem drukarke. Nie moge
    jednak zrozumiec, ze wyuczony laborant z praktyka, dysponujac
    nieporownanie lepszym sprzetem, moze robic gorsze odbitki (wydruki)
    niz ja (czy inny "amator")
    Choc z drugiej strony, zdarzalo mi sie zeskanowac negatyw zdecydowanie
    lepiej niz renomowanemu skanerzyscie.

    Mariusz

  • 15. Data: 2009-12-30 15:36:36
    Od: "Jakub Jewula" <b...@s...com.pl>

    >>> [...]chocbym sie
> [...]
    > jednak zrozumiec, ze wyuczony laborant z praktyka, dysponujac
    > nieporownanie lepszym sprzetem, moze robic gorsze odbitki (wydruki)

    "Wyuczony laborant" w wiekszosci wypadkow nie jest
    w niczym lepszy od wyuczonej malpy ;)

    > Choc z drugiej strony, zdarzalo mi sie zeskanowac negatyw zdecydowanie
    > lepiej niz renomowanemu skanerzyscie.

    Bywa :) Szczegolnie jesli skanujesz dla siebie
    i sam oceniasz co dobre a co nie...