  • Data: 2020-04-21 17:50:10
    Temat: Re: Dobry i tani akku 7Ah/12V
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-04-20 11:33, heby pisze:

    > Dowolny od nich?
    >
    > Mają spory rozrzut od Yuasa po jakies trudne w identyfikacji.

    Ultracell, YUASA, CSB, SSB i jeszcze kilka marek by się znalazło.
    Kolejność przypadkowa, ale generalnie unikałbym produktów firm, które
    robią akumulatory na wzór, czyli takie, których identyczne modele możesz
    znaleźć pod różnymi markami. Lepiej brać modele firm, które produkują
    pod własną marką i mają własne linie produkcyjne.

    W swoim UPS-ie miałem od nowości akumulatory YUASA - 2x7,2Ah. Po 5
    latach wymieniłem też na takie same modele, a w ubiegłym roku zmieniłem
    na Ultracell.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/