  • 1. Data: 2014-04-30 22:06:21
    Temat: Dobry aparat w cenie 1200 zł
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    Jaki można by kupić?

  • 2. Data: 2014-05-02 12:06:55
    Temat: Re: Dobry aparat w cenie 1200 zł
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 30-04-2014 22:06, Borneq pisze:
    > Jaki można by kupić?

    Masz tam namiary do wróżki i nie zawracaj dupy:
    www.astrolinia.net

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 3. Data: 2014-05-02 12:34:41
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Borneq napisał:
    > Jaki można by kupić?

    Co rozumiesz przez "dobry"?

    Ma byc maly czy duzy? :)

    Wybor masz duzy ot chocby, jak czegos szukam to wchodze sobie na duzy
    sklep i patrze.

    http://www.agito.pl/fotografia-i-kamery-video/aparat
    y-cyfrowe/12,cena-1000+1300.html

    Ja bym bral Canona, bo mam duzo akcesoriow do Canona i innego Canona.
    Wiec poniekad jestem "zwiazany" z marką.

    No ale Ty moze nie jestes?

    Jak ma być dla dziewczynki, to widze rózowy :)

    Jak ma być maly to widze sporo kompaktów.

    Jak ma być lustrzanka i wymienne obiektywy - to tez widze troche.

    Jak ma być z ultrazoomem - to trez sie znajdzie, chocb Nikon 42x

    Ultrazoom ma plusy i minusy. Zwykle ciemne szkla, ale za to mozna robić
    detale z duzej odleglosci.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 4. Data: 2014-05-02 13:06:58
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Am Mittwoch, 30. April 2014 22:06:21 UTC+2 schrieb Borneq:
    > Jaki można by kupić?

    kazdy .

  • 5. Data: 2014-05-02 13:07:28
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 30.04.2014 22:06, Borneq pisze:
    > Jaki można by kupić?

    Zakładam, że chodzi o gotowy zestaw do zdjęć. Niestety za 1200 to kupisz
    co najwyżej przyzwoity standardowy zoom (w miarę uniwersalny obiektyw),
    a nie przyzwoity aparat z przyzwoitym obiektywem. No chyba, że dla
    Ciebie w zbiorze "dobry" mieści się jakiś kompakt, których ja (aby nie
    było amator pełną gębą) nie uznaję lub rozmawiamy o używanych.

    --
    anacron
    aba/

  • 6. Data: 2014-05-02 13:29:18
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2014-05-02 13:07, anacron pisze:

> [...]
    > Ciebie w zbiorze "dobry" mieści się jakiś kompakt, których ja (aby nie
    > było amator pełną gębą) nie uznaję lub rozmawiamy o używanych.

    Bajki opowiadasz, w cenie do 1200 zł można spokojnie kupić aparat m4/3
    czy aps-c z podstawowym obiektywem.

    --
    marcin

  • 7. Data: 2014-05-02 16:02:13
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-05-02 12:34, mr misio pisze:
    > Jak ma być z ultrazoomem - to trez sie znajdzie, chocb Nikon 42x
    >
    > Ultrazoom ma plusy i minusy. Zwykle ciemne szkla, ale za to mozna robić
    > detale z duzej odleglosci.

    Ultrazoom potrzebuje statywu

  • 8. Data: 2014-05-02 17:35:46
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 02.05.2014 13:29, mt pisze:

    > Bajki opowiadasz, w cenie do 1200 zł można spokojnie kupić aparat m4/3
    > czy aps-c z podstawowym obiektywem.

    Kolega pyta o dobry aparat, przy założeniu że "dobry aparat" znaczy
    "dobry zestaw gotowy do robienia zdjęć" to podstawowe obiektywy się już
    w tym zestawie nie mieszczą.

    --
    anacron
    aba/

  • 9. Data: 2014-05-02 17:51:04
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2014-05-02 17:35, anacron pisze:

    > Kolega pyta o dobry aparat, przy założeniu że "dobry aparat" znaczy
    > "dobry zestaw gotowy do robienia zdjęć" to podstawowe obiektywy się już
    > w tym zestawie nie mieszczą.

    Taki Sony 20/2.8 jest całkiem dobrym, niedużym szkłem stałoogniskowym.
    Ale tobie się to pewnie w głowie nie mieści.

    --
    marcin

  • 10. Data: 2014-05-02 18:33:36
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Borneq napisał:

    > Ultrazoom potrzebuje statywu

    No i?

    Pomijam juz, ze dobrze, ze moj o tym nie wie.

    Ale... tak, mam statyw, ale nie nosze go ze sobą.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg