  • 31. Data: 2009-04-28 09:06:41
    Temat: Re: Dobra stalka szerokokatna?
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <gt6ccj$agu$1@news.task.gda.pl>,
    Jan nabazgrał:
    > Teraz widzę, że trzeba się dokładniej
    > zapoznać z parametrami 15 mm pentaksa.

    Mogło umnkąć w gąszczu, więc przypomnę:
    pod względem wszystkich poza gabarytami
    parametrów lepszy jest Pentax 14mm.

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )
    145 ;

  • 32. Data: 2009-04-28 09:26:54
    Temat: Re: Dobra sta?ka szerokok?tna?
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <s...@l...localdomain>,
    l...@l...localdomain wrote:

    > W poście <T...@n...onet.pl>,
    > T...@s...in.the.world nabazgrał:

    > No jedyny sklep który mi wyszukiwarka zwróciła to cyfrowe.pl,
    > gdzie oba obiektywy są podobnie drogie.

    E, bo tam 21 jest jakas wyjatkowo droga. W ceneo 21 jest od ponizej
    2000zl.

    TA

  • 33. Data: 2009-04-28 10:25:53
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <s...@l...localdomain>,
    l...@l...localdomain wrote:

    > W poście <gt6ccj$agu$1@news.task.gda.pl>,
    > Jan nabazgrał:
    >
    > Mogło umnkąć w gąszczu, więc przypomnę:
    > pod względem wszystkich poza gabarytami
    > parametrów lepszy jest Pentax 14mm.

    Taaaak?
    Bo na forum Pentaxa sa glosy, ze 'to zadna rewelacja'.

    TA

  • 34. Data: 2009-04-28 16:43:02
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <T...@n...onet.pl>,
    T...@s...in.the.world nabazgrał:

    > Taaaak?
    > Bo na forum Pentaxa sa glosy, ze 'to zadna rewelacja'.

    Z tego co czytałem, to tak. A na forum są trochę inne
    kryteria ,,rewelacji''.

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 35. Data: 2009-04-28 22:34:26
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <s...@l...localdomain>,
    l...@l...localdomain wrote:

    > W poście <T...@n...onet.pl>,
    > T...@s...in.the.world nabazgrał:

    > Z tego co czytałem, to tak. A na forum są trochę inne
    > kryteria ,,rewelacji''.

    A ty gdzie czytales?

    TA

  • 36. Data: 2009-04-29 08:27:20
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <T...@n...onet.pl>,
    T...@s...in.the.world nabazgrał:

    > A ty gdzie czytales?

    Porównywałem wyniki dostepnych w necie testów. Wygląda na to,
    że 15mm nie jest ostrzejszy od kita na 18mm. Plasuje się gdzieś
    tak między Sigmą 10-20 a Pentaksem 12-24.

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 37. Data: 2009-04-29 17:51:49
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <s...@l...localdomain>,
    l...@l...localdomain wrote:

    > W poście <T...@n...onet.pl>,
    > T...@s...in.the.world nabazgrał:

    > Porównywałem wyniki dostepnych w necie testów.

    Zrodlo?

    >Wygląda na to,
    > że 15mm nie jest ostrzejszy od kita na 18mm. Plasuje się gdzieś
    > tak między Sigmą 10-20 a Pentaksem 12-24.

    A w ktora strone?
    Tzn. co jest ostrzejsze? ta Sigma czy Pentax 12-24?

    I jakbys ustawil nastepujace:
    Sigma 10-20, Pentax 12-24, Pentax 14, Pentax 15 ?
    Przy ogniskowej 14-15...

    TA

  • 38. Data: 2009-05-14 06:19:20
    Od: Jan Kotletty <j...@w...pl>

    l...@l...localdomain pisze:
    > Mogło umnkąć w gąszczu, więc przypomnę:
    > pod względem wszystkich poza gabarytami
    > parametrów lepszy jest Pentax 14mm.

    Na dodatek jest tańszy od 15 mm.
    Z tego co mi gdzieś mignęło w sieci, to
    zdaje się 15 mm ma mniejsze zniekształcenia.
    Jaka inna przyczyna może podnosić jego
    cenę ponad cenę 14 mm, który ma na dodatek
    lepsze światło? Chyba nie gabaryty?

    Jan

  • 39. Data: 2009-05-14 16:42:38
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <gugd60$sb3$1@news.task.gda.pl>,
    Jan Kotletty nabazgrał:

> [...]
    > zdaje się 15 mm ma mniejsze zniekształcenia.
    > Jaka inna przyczyna może podnosić jego
    > cenę ponad cenę 14 mm, który ma na dodatek

    Gabaryty i wykonanie.

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )