eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDo wszystkich zapier... do przemyślenia i zastosowania :)Re: Do wszystkich zapier... do przemy?lenia i zastosowania :)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Przembo" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Do wszystkich zapier... do przemy?lenia i zastosowania :)
    Date: Thu, 16 Aug 2012 18:14:19 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 25
    Message-ID: <k0j67r$ajm$1@node1.news.atman.pl>
    References: <op.wiz0dikspq3u2r@tech> <k0bu4j$oqs$1@mx1.internetia.pl>
    <1tpw7c9hcixma$.kijigq5ypvzn$.dlg@40tude.net>
    <k0d29u$nmk$1@mx1.internetia.pl> <k0d2sv$plt$1@mx1.internetia.pl>
    <ts12jwfj9ncg$.d3uu8l2idl4g.dlg@40tude.net>
    <k0d7q6$8i7$1@inews.gazeta.pl>
    <502a6cc7$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
    <k0dt8m$sgb$1@inews.gazeta.pl>
    <502a7bd3$0$1314$65785112@news.neostrada.pl>
    <k0duno$l1u$1@inews.gazeta.pl>
    <502b31f2$0$1308$65785112@news.neostrada.pl>
    <n4btog7y2ym6$.1ja1jz55a6qyw$.dlg@40tude.net>
    <502b8c75$0$1304$65785112@news.neostrada.pl>
    <rmvtcg60vm3o$.gf9lz0iiulo6$.dlg@40tude.net>
    <502be916$0$26681$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <k0i1b6$avu$1@inews.gazeta.pl>
    <wi4qg8b955pc$.12rqycszcon4n.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 89-69-230-4.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1345133627 10870 89.69.230.4 (16 Aug 2012 16:13:47 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 16 Aug 2012 16:13:47 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    X-Antivirus: avast! (VPS 120816-0, 2012-08-16), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2463957
    [ ukryj nagłówki ]

    *J.F.* w wiadomości news:wi4qg8b955pc$.12rqycszcon4n.dlg@40tude.net
    napisał(a):
    > Dnia Thu, 16 Aug 2012 07:44:09 +0200, dddddd napisał(a):
    >> W dniu 2012-08-15 21:13, J.F. pisze:
    >>>> Nie dasz rady tyle spalić, o ile auto sprawne.
    >>> Spodziewam sie jednak zobaczyc ponad 10l/100km. A poniewaz predkosc
    >>> bedzie spora, to bedzie to rzedu 20 l/h.
    >> Od zawsze jeżdżę dieslami i jeszcze całkiem niedawno (jakieś dwa lata
    >> temu) udało się przelecieć Audi A6 ze śląska do Wrocławia dwukrotnie
    >> puszczając gaz bo ktoś wyprzedzał, ani razu nie hamując, prędkość na
    >> blacie w okolicach 200km/h. Czasem zdarza mi się kilkadziesiąt km
    >> przelecieć i wyrobić średnią pod 160km/h (czyli też lecąc ok 200km/h non
    >> stop) i żaden z silników (od 2.0 do 3.0) nie wziął więcej niż 11-12l/100
    > czyli po godzinie przejedziesz 160km z mozliwym spaleniem 19.2 l.
    > A jak jeszcze przyspieszysz i droga bedzie pusta, to 20/h przekroczysz

    Jakbyś jeszcze normalne kryteria pomiarów i oceny spalania przyjął...
    Moje auto przy 180-240kmph spala 23l, poprzedni właściciel coś wspominał o
    ponad 35l przy jeździe pow 280kmph - lepiej nie wnika gdzie i jak długo dał
    radę tę prędkość utrzymać ;-). Jak z tego wyliczysz spalanie na h przyjmująć
    idealne warunki, to wtedy uzasadnij jaki jest sens takiej prezentacji poza
    zobrazowaniem na ile starczy zbiornik :-)

    Pozdr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: