eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDo wszystkich zapier... do przemyślenia i zastosowania :)Re: Do wszystkich zapier... do przemy?lenia i zastosowania :)
  • Data: 2012-08-17 12:53:37
    Temat: Re: Do wszystkich zapier... do przemy?lenia i zastosowania :)
    Od: dddddd <d...@k...oplk> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-08-17 11:02, J.F pisze:
    > Użytkownik "dddddd" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:k0krnh$kna$...@i...gazeta.pl...
    > W dniu 2012-08-17 08:49, Mirek Ptak pisze:
    >> Dnia 2012-08-16 19:38, *J.F.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    >> odpisać:
    >>>> Srednia predkosc 160 i srednie spalanie 12/100km wygladaja mi dosc
    >>>> rozsadnie, jak ktos ma czym pojechac i normalnie pedal gazu wciska:-)
    >>
    >>> Nie bardzo potrafię uwierzyć.
    >>> Faktem jest, że ja jechałem zapewne w trochę większym tłoku i kilka razy
    >>> musiałem hamulca używać, ale jadąc 200-220 osiągnąłem średnią 135 km/h
    >>> przy spalaniu 11 l/100km.
    >>> Zamknąć się w 12 l/100km przy średniej 160 km/h było by możliwe moim
    >>> zdaniem przy jeździe do około 170-180 - raczej nie szybciej.
    >
    > O ten litr czy dwa spieral sie nie bede, bo to woda na moj mlyn - coraz
    > czesciej trzeba tankowac :-)
    >
    >> 12l/100 podałem przy silniku 3.0, przy czym to raczej orientacyjnie -
    >> mam dyfer z automatu a co za tym idzie Vmax to 200km/h i spalanie przy
    >> tym większe. Za to predkość średnią na odcinku Chojnów-Kąty
    >> Wrocławskie osiągnąłem 160km/h przy gazie non stop w podłodze w
    >> silniku 2.0 - a tam wiele więcej niż 200km/h nie polecisz; praktycznie
    >> bez zwalniania i liczone tylko na autostradzie. No i ten silnik nie
    >> chce mi wziąć więcej niż 10/100, nawet lecąc non stop 200 (przy czym
    >> ja raczej nie hamuję, w większości po prostu puszczam gaz, pewnie przy
    >> nerwowym dojeżdżaniu do kogoś i po hamulcach to ze 20 mógłby wziąć)
    >
    > Predkosciomierz sobie napraw i wlacz log w GPS, to sie okaze jak to bylo
    > z tym "non stop 200" :-)
    >
    > Warunki pomiaru sa kiepsko okreslone - jeden moze trafic na pusta
    > autostrade i wyciagnac srednia 160 nie przekraczajac 170, inny trafi
    > wiekszy ruch, i przy nadrabianiu strat wskazowka 200 przekroczac bedzie.
    >
    > Ja tam z praktyki wiem ze jak raz pojechalem spokojnie, bez gwaltownych
    > przyspieszen, z prawie stala predkoscia, to skonczylo sie cos 16/100.
    > Przy sredniej cos 165. Ale ruch byl maly, a silnik nie byl oszczedny :-)
    >

    mi nigdy się nie udało zrobić średniej powyżej 160km/h autem które
    wyciąga 200 i w odczuciach była to jazda non-stop 200, w praktyce
    praktycznie pusty lewy pas i naprawdę może 2-3 razy zwolniłem do ~130

    --
    Pozdrawiam
    Lukasz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 17.08.12 13:03 J.F

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: