  • 1. Data: 2014-10-09 22:21:49
    Temat: Do posiadaczy Samsungów Galaxy (Ace 4)
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    Mam coś takiego, że po wybraniu numeru i kliknięciu zielonej słuchawki,
    nawiązuje się połączenie, ale na ekranie wyświetla się symbol kłódki
    (czyli zapewne "blokada" dotyku) i napis "kliknij dwukrotnie aby
    odblokować", inaczej czerwona słuchawka nie działa. Czy da się to jakoś
    wyłączyć? Przeglądnąłem wszystkie opcje w ustawieniach i nie widzę
    takiej opcji. Pewnie da się przyzwyczaić do kończenia rozmowy
    przyciskiem zasilania, ale wolałbym jednak swobodnie czerwoną słuchawką.
    Konia z rzędem temu, kto pomoże.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 2. Data: 2014-10-10 00:42:46
    Temat: Re: Do posiadaczy Samsungów Galaxy (Ace 4)
    Od: K <...@...c>

    On 09/10/2014 21:21, Konspirator wrote:
> [...]
    > takiej opcji. Pewnie da się przyzwyczaić do kończenia rozmowy
    > przyciskiem zasilania, ale wolałbym jednak swobodnie czerwoną słuchawką.

    widze ze masz internet w domu, probowales w google?
    konia bez rzedu tem,u kto mu powie jak sie wchodzi na google.

  • 3. Data: 2014-10-10 09:22:20
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2014-10-10 00:42, K pisze:
    > widze ze masz internet w domu, probowales w google?

    TAK.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 4. Data: 2014-10-10 09:40:15
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2014-10-10 09:22, Konspirator pisze:

    > TAK.

    Dobra, sprawdziłem jeszcze na angielskojęzycznych stronach i się nie da,
    bo telefon nie ma czujnika zbliżeniowego. (Nigdy więcej Samsunga)
    Może na custom romie, ale nie zamierzam się w to bawić.
    Będę rozłączał przyciskiem włączania.

    Taka, k-wa, nowość, telefon miał premierę w czerwcu, LTE, N, itd., a tu
    taki słaby aparat i brak tych czujników. Już Xperia U, którą zmusiłem do
    działania, ma to wszystko i gdyby nie ten mały ekranik, to bym tego
    Samsunga pogonił. :|

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 5. Data: 2014-10-10 09:54:36
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-10 09:40, Konspirator pisze:
    > Dobra, sprawdziłem jeszcze na angielskojęzycznych stronach i się nie da,
    > bo telefon nie ma czujnika zbliżeniowego. (Nigdy więcej Samsunga)

    No proszę a mój Samsung miał :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 6. Data: 2014-10-10 09:59:22
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2014-10-10 09:54, Chris pisze:
    > No proszę a mój Samsung miał

    S5? :>

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 7. Data: 2014-10-10 10:29:10
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-10-10 09:59, Konspirator pisze:

    > S5? :>

    Mój Core nie ma takich "ficzerów" ;)

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 8. Data: 2014-10-10 11:24:09
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-10-10 09:40, Konspirator wrote:

> [...]
    > taki słaby aparat i brak tych czujników. Już Xperia U, którą zmusiłem do
    > działania, ma to wszystko i gdyby nie ten mały ekranik, to bym tego

    chciałem powiedzieć - nigdy więcej niskobudżetowca ;)

    Bo inni producenci w najtanszych sluchawkach rowniez nie daja tego
    czujnika - to nie wina jedynie samsunga aaaa portfela osoby, ktora
    nabyla ten model telefonu :-P

  • 9. Data: 2014-10-10 11:25:15
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-10-10 09:40, Konspirator wrote:

    > Dobra, sprawdziłem jeszcze na angielskojęzycznych stronach i się nie da,
    > bo telefon nie ma czujnika zbliżeniowego. (Nigdy więcej Samsunga)

    chciałeś powiedzieć - nigdy więcej niskobudżetowca ;)

  • 10. Data: 2014-10-10 11:32:10
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-10-09 22:21, Konspirator pisze:
> [...]
    > i nie widzę takiej opcji. Pewnie da się przyzwyczaić do kończenia
    > rozmowy przyciskiem zasilania, ale wolałbym jednak swobodnie czerwoną

    Chyba standard u Samsungów. W bez systemowym Monte, także po połączeniu
    blokuje się ekran. Szlag może trafić gdy w trakcie połączenia jest
    potrzeba wpisywanie czegos z klawiatury, np, podnumerów centrali
    telefonicznej. Nie sądziłem że z Andkiem na pokładzie ta wada nadal
    występuje w Samsungach...