  • 21. Data: 2014-10-12 13:10:12
    Temat: Re: Do posiadaczy Samsungów Galaxy (Ace 4)
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    > Bo inni producenci w najtanszych sluchawkach rowniez nie daja tego
    > czujnika - to nie wina jedynie samsunga aaaa portfela osoby, ktora
    > nabyla ten model telefonu :-P

    Przesada. Lumia 520 ma czujnik zbliżeniowy i działa jak trzeba.
    Do tego wszystko działa płynnie i bez zacięć a na baterii wytrzymuje mi
    3 dni (bez gier i siedzenia godzinami w internecie - rozmowy smsy poczta
    i kilka stron www).
    S.

  • 22. Data: 2014-10-12 16:35:09
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-10-10 11:32, Trybun pisze:

    > Chyba standard u Samsungów. W bez systemowym Monte, także po połączeniu
    > blokuje się ekran. Szlag może trafić gdy w trakcie połączenia jest
    > potrzeba wpisywanie czegos z klawiatury, np, podnumerów centrali
    > telefonicznej. Nie sądziłem że z Andkiem na pokładzie ta wada nadal
    > występuje w Samsungach...

    Mój Trendy nie ma tej wady. Namęczyłam się za to z tym, którego
    wcześniej używałam (duos). Kłódki nie miał, ale jak potrzebowałam mieć
    dostęp do klawiatury w czasie połączenia to już to cholerstwo było
    zablokowane, czyli nie było czujnika zbliżeniowego.

    --
    animka

  • 23. Data: 2014-10-13 20:00:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Konspirator" napisał w wiadomości
    >Dobra, sprawdziłem jeszcze na angielskojęzycznych stronach i się nie
    >da, bo telefon nie ma czujnika zbliżeniowego. (Nigdy więcej Samsunga)

    Hm, ponoc ma, sprobuj wpisac *#0*, albo zainstalowac np Sensor Guru.

    >Może na custom romie, ale nie zamierzam się w to bawić.

    To w koncu ma ale nie uzywa, czy nie ma, ale liczysz nowy soft je
    dolozy ?
    A moze tylko wylaczyles gdzies w menu ?

    J.

  • 24. Data: 2014-10-13 21:16:40
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2014-10-13 20:00, J.F. pisze:
    > Hm, ponoc ma, sprobuj wpisac *#0*, albo zainstalowac np Sensor Guru.

    Nie ma. Na przednim panelu jest tylko kamera i nic więcej. A
    przyglądnąłem się starej Xperii U, to ma kilka tych czujników.

    --

  • 25. Data: 2014-10-14 06:43:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 13 Oct 2014 21:16:40 +0200, Konspirator napisał(a):

    > Nie ma. Na przednim panelu jest tylko kamera i nic więcej. A
    > przyglądnąłem się starej Xperii U, to ma kilka tych czujników.

    Dziwne, bo Ace3 ma i wiele innych tez ma. Taki standard.

    Ale moze wykrywa przylozenie do ucha po prostu ekranem dotykowym.

    J.