  • 11. Data: 2014-10-10 11:36:22
    Temat: Re: Do posiadaczy Samsungów Galaxy (Ace 4)
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2014-10-10 11:25, AL pisze:
    > chciałeś powiedzieć - nigdy więcej niskobudżetowca

    Nie, Sony też już nie kupię, nawet Z4.
    Nie wiem, co tam zostaje? HTC?

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 12. Data: 2014-10-10 11:38:01
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > chciałeś powiedzieć - nigdy więcej niskobudżetowca ;)

    Ale u nas się przyjęło że kupując telefon za 500zł w biedronce ma mieć
    te same funkcje, mieć te same podzespoły, jakość materiału co flagowiec
    za 3000zł.

    To wina Tuska :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 13. Data: 2014-10-10 11:40:54
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-10 11:36, Konspirator pisze:

    > Nie, Sony też już nie kupię, nawet Z4.
    > Nie wiem, co tam zostaje? HTC?

    iPhone :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 14. Data: 2014-10-10 12:02:17
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2014-10-10 11:38, Chris pisze:
    > Ale u nas się przyjęło że kupując telefon za 500zł w biedronce ma mieć
    > te same funkcje, mieć te same podzespoły, jakość materiału co flagowiec
    > za 3000zł.

    Ale wiesz, że ten telefon ma np. czterordzeniowy procesor 1,2 GHz, ekran
    sAMOLED, oczywiście LTE, A-GPS GLONASS, NFC i KitKata 4.4.4?
    A premierę miał w czerwcu?
    To nie jest telefon z Biedronki, więc dziwi mnie tych kilka
    'niedoróbek'. Może Samsungowi chodziło o to, żeby nie mógł konkurować z
    ich flagowcami? Nie wiem, ale telefon potrzebowałem na już i wydawał się
    być bardzo dobrym wyborem, bo głównie zależało mi na LTE, a ten go miał.
    No i wygląda elegancko. :) Skończy się umowa, to może pomyślę nad
    gejFonem. ;)

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 15. Data: 2014-10-10 12:40:06
    Od: "Marco" <k...@i...pl>

    > Chyba standard u Samsungów. W bez systemowym Monte, także po połączeniu
    > blokuje się ekran. Szlag może trafić gdy w trakcie połączenia jest
    > potrzeba wpisywanie czegos z klawiatury, np, podnumerów centrali
    > telefonicznej. Nie sądziłem że z Andkiem na pokładzie ta wada nadal
    > występuje w Samsungach...

    ufff ... dobrze ze ten problem nie ma w SG S5, w Play'u wczesniej
    zaproponowali mi SG S+ i zalowalem tego wyboru bo nie mial Flash Led.
    Marco

  • 16. Data: 2014-10-10 13:21:23
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-10 12:02, Konspirator pisze:

    > Ale wiesz, że ten telefon ma np. czterordzeniowy procesor 1,2 GHz, ekran
    > sAMOLED, oczywiście LTE, A-GPS GLONASS, NFC i KitKata 4.4.4?

    Ale nie ma czujnika zbliżeniowego :)

> [...]
    > być bardzo dobrym wyborem, bo głównie zależało mi na LTE, a ten go miał.
    > No i wygląda elegancko. :) Skończy się umowa, to może pomyślę nad

    Spoko to był żart z tą biedronką :) w sumie każdy telefon Samsunga
    wygląda tak samo a różnice to bebechy i wielkość.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 17. Data: 2014-10-10 14:21:16
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2014-10-10 13:21, Chris pisze:
    > Ale nie ma czujnika zbliżeniowego

    A aparat tak gówniany, że znowu będę musiał wszędzie nosić ze sobą
    superzooma (niemałego, w kieszeni się nie mieszczącego). Przywróciłem do
    życia Xperię U, swego czasu bardzo sympatyczny telefon, czujniki ma,
    dużego lightbara, ale ekran malutki i bateria trzyma pół dnia, a w
    Samsungu, chociaż cały czas wisi na Wi-Fi, wciąż 73%.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 18. Data: 2014-10-11 09:24:20
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-10-10 o 12:40, Marco pisze:

    > ufff ... dobrze ze ten problem nie ma w SG S5, w Play'u wczesniej
    > zaproponowali mi SG S+ i zalowalem tego wyboru bo nie mial Flash Led.
    > Marco

    Mam staruszka Galaxy S Advance i też nie ma takiego problemu.

    --
    Irokez

  • 19. Data: 2014-10-11 18:40:55
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-10-10 12:40, Marco pisze:

    > ufff ... dobrze ze ten problem nie ma w SG S5, w Play'u wczesniej
    > zaproponowali mi SG S+ i zalowalem tego wyboru bo nie mial Flash Led.
    > Marco

    A więc jednak nie standard. Widać że tylko w tych tańszych (co wcale nie
    znaczy że tanich) Samsung skąpi na czujniku zbliżenia.

  • 20. Data: 2014-10-12 00:17:42
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2014-10-11 18:40, Trybun pisze:
    > Samsung skąpi

    Ale przecież nie z przyczyny, że model byłby za drogi.
    Skąpią, bo ludzie by flagowców nie kupowali.

    --