  • 11. Data: 2013-06-09 22:33:28
    Temat: Re: Do czego służy szyber-dach!?
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "tᴏ" <tá´Ź> napisał w wiadomości

    > Jak Ci gołąb narobi na dach to będziesz widział od środka.

    A propos gołębia i szyberdachu.
    Kiedyś miałem okazję obserwować przez szyberdach gołębia, który usiadł
    mi na bagażniku dachowym i tak wraz ze mną przejechał przez pół miasta.
    Do 50km/h dzielnie stawiał czoła napierającym masom powietrza. Przy ok.
    70km/h wymiękł. Najpierw powietrze zepchnęło go z bagażnika na dach, a
    następnie ślizgając się po szyberdachu, powietrze zacząło go spychać do
    tyłu samochodu. Zaczął walczyć z napierającym wiatrem, przebierając
    łapkami po szybie, aż wreszcie odfrunął autostopowicz. Jego sylwetka na
    dachu była przezabawna jak się mocował z wiatrem :)

  • 12. Data: 2013-06-09 22:39:04
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-06-09 22:33, uzytkownik pisze:

> [...]
    > łapkami po szybie, aż wreszcie odfrunął autostopowicz. Jego sylwetka na
    > dachu była przezabawna jak się mocował z wiatrem :)

    Ten ptica walczył, ale z wycieraczkami :)
    http://www.youtube.com/watch?v=6Cabww42ErA
    --
    Krzysiek

  • 13. Data: 2013-06-10 01:01:02
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-06-09 22:27, ToMasz pisze:
    > 22 lata później. żona przegląda otomoto. mówi coś w ten deseń: popatrz
    > kochanie jaki tu jest ładny peugeot 307! i na dodatek okno dachowe ma!
    > Ja na to: ŻADNEGO okna do ciężkiej cholery nie chce!!!!!!!1111

    I skreśliłeś fajne auto, tylko dlatego, że ma częściowo szklany dach.
    Nieotwierany. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 14. Data: 2013-06-10 03:06:00
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-06-09 14:40, :D@w!d J@$ pisze:
    > Pytam serio? Albo ewe. drugie pytanie...jak tego używać
    Dobre pytanie.
    Ja jedyne zastosowanie jakie widzę - to zwiększenie ucieczki
    ciepłego-wilgotnego powietrza - gdy chcę odparować szyby - włączam
    ogrzewanie i klimę i uchylam szyberdach, by ciepłe i wilgotne powietrze
    odleciało górą...
    Latem gdy gorąco - niby można ciepłe górą wyrzucać, ale lepiej zamknąć i
    niech klima schłodzi wnętrze.
    Otwarty podczas jazdy - szumi huczy a przy dużych prędkościach daje
    efekt dekompresji samolotu - mózg chce wypłynąć przez uszy.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 15. Data: 2013-06-10 13:04:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" napisał
    >I skreśliłeś fajne auto, tylko dlatego, że ma częściowo szklany dach.
    >Nieotwierany. :P

    Zona wydachuje, i bedzie szklo latalo po kabinie. A potem zaden
    blacharz tego nie naprawi.
    Wie kolega co robi :-)

    J.

  • 16. Data: 2013-06-10 13:30:56
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2013-06-10 13:04, J.F pisze:

    > Zona wydachuje, i bedzie szklo latalo po kabinie. A potem zaden blacharz
    > tego nie naprawi.
    > Wie kolega co robi :-)
    >
    > J.

    Blacharz nie, ale szklarz już jak najbardziej...Ciekawe czy by zrobili
    jakiś fajny witraż...Albo szkło matowe... Musze podpytać :P

  • 17. Data: 2013-06-10 15:23:28
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-06-09 14:40, :D@w!d J@$ pisze:
    > Pytam serio? Albo ewe. drugie pytanie...jak tego używać?
    >
    > P.S.
    > Aaa... Corsa B '96r.

    Widzę opinie samych wrogów szyberdachów. Zapewne montowanych dodatkowo
    przez firmy garażowe.

    Ja mam fabryczny porządny elektryczny szyberdach i bardzo często go
    używam. Nie w upalny dzień, nie w mroźny dzień, nie na autostradzie...

    Jednak letnie wieczory (i noce) czy wiosenno jesienne dni - bardzo
    często. Nic nie huczy, nie wieje. Pełna kultura i naprawdę sama
    przyjemność z jazdy.

    --
    MN

  • 18. Data: 2013-06-10 15:53:43
    Od: Sebastian <s...@g...com>

    W dniu niedziela, 9 czerwca 2013 14:40:44 UTC+2 użytkownik :D@w!d J@$ napisał:
    > Pytam serio? Albo ewe. drugie pytanie...jak tego używać?

    > Aaa... Corsa B '96r.

    Szyberdach to fajny gadżet bez względu czy masz czy nie masz klimatyzację.
    Szczególnie sprawdza się w trasach - uchylony lub otwarty. Jest zdecydowanie ciszej
    niż przy otwartych oknach, nie urywa głowy jednocześnie dając szybką wymianę
    powietrza. Otwarty nie zwiększa zużycia paliwa jak przy oknach. Pomimo, że auto było
    z klimą chętnie używałem szyberdachu (XM 2,5td). Wersja szklana, która chyba jest już
    standardem fajnie doświetla wnętrze. Generalnie jak auto ma to dobrze, a jak nie ma
    to nie warto się szczególnie napinać.

    Pozdrawiam
    Ford Mondeo mk3, Mazda mx-5 NB

  • 19. Data: 2013-06-10 20:14:28
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    ":D@w!d J@$" <w...@w...pl> wrote in message

    > Pytam serio? Albo ewe. drugie pytanie...jak tego używać?

    Do sterowania kamerka GoPro :-)

  • 20. Data: 2013-06-11 01:27:19
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 9 Jun 2013 22:12:50 +0200, wowa napisał(a):

    > Ja znalazłem tylko jedno zastosowanie! Zalecany jak największy i otwierany
    > całkowicie dach. Wyobraź sobie; piękna, rozgwieżdżona noc, księżyc w pełni,
    > środek stycznia, minus dziesięć na zewnątrz, dajesz pełne ogrzewanie,
    > otwierasz cały dach i wyłączasz wszystkie światła :) Przeżycie wspaniałe!

    ... po czym chesz zamknąć i łamie się prowadnica.

    A dzień wcześniej robiłem zdjęcia na sprzedaż.

    Dlatego popieram J.F. - przy tym roczniku zamknąć i nie dotykać.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl