  • 21. Data: 2013-06-11 13:51:29
    Temat: Re: Do czego służy szyber-dach!?
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    :D@w!d J@$ wrote:
    > Pytam serio? Albo ewe. drugie pytanie...jak tego używać?

    poszukaj w archiwum, szyber halasuje (po ilus latach u mnie uszczelki
    stwardnialy i nie dociskaja w 100%), jezdze z zamknietym i zaslonietym bo
    slonce by ci glowe ugotowalo inaczej.

    Z plusow to fajnie doswietla wnetrze jak jest ciemniej, ladnie wyglada, przy
    niskich predkosciach moze i fajny przeplyw powietrza w okolo glowy a tak to bez
    wiekszych zalet :)

  • 22. Data: 2013-06-11 13:52:52
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    fakt , ciszej niz otwarte okna, to taka deska ratunku jak ktos nie ma klimy.

    U mnie jeszcze cieklo, bo sie rynienki odplywowe zatkaly, trzeba raz na kilka
    lat przepchac :)

  • 23. Data: 2013-06-11 15:03:33
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Mialem w Stilo taki wielki...
    http://www.teto-solar.com/

    Ogolnie fajna sprawa, ale fajktycznie glosny jest przez to i slychac
    swisc powietrza:)
    Ale za kare latem...hmm, prawie cabrio:)

  • 24. Data: 2013-06-11 18:39:47
    Od: "uPemek" <...@...x>

    Marcin N <m...@o...pl> naskrobał(a):
    > Widzę opinie samych wrogów szyberdachów. Zapewne montowanych dodatkowo przez
    > firmy garażowe.

    Rozejrzyj się wokół i zobacz ile jest dokładanych szyberdachów, a ile
    fabrycznych.

    > Ja mam fabryczny porządny elektryczny szyberdach i bardzo często go używam.
    > Nie w upalny dzień, nie w mroźny dzień, nie na autostradzie...
    > Jednak letnie wieczory (i noce) czy wiosenno jesienne dni - bardzo często. Nic
    > nie huczy, nie wieje. Pełna kultura i naprawdę sama przyjemność z jazdy.

    No przy 50kmph faktycznie nie huczy, też mam porządny fabryczny elektryczny
    szyberdach i... żałuję że ten gadżet zmniejsza o te kilka cm wysokość wnętrza.

    Pozdr

  • 25. Data: 2013-06-11 21:39:03
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    > ... po czym chesz zamknąć i łamie się prowadnica.
    >
    > A dzień wcześniej robiłem zdjęcia na sprzedaż.
    >
    > Dlatego popieram J.F. - przy tym roczniku zamknąć i nie dotykać.

    Miałem fabryczny w pełnoletnim samochodzie z gwiazdą; działał idealnie :)
    Samoróbki... zgadzam się, zaspawać, zakitować i nie patrzeć w ich stronę.
    Niestety też miałem :(
    Wojtek

    --
    Nie ma w języku elfów, entów, krasnoludów ani ludzi takiego przekleństwa
    aby wypowiedzieć się o stanie dróg w Polsce.

  • 26. Data: 2013-06-13 09:56:56
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

> [...]
    >
    > A dzień wcześniej robiłem zdjęcia na sprzedaż.
    >
    > Dlatego popieram J.F. - przy tym roczniku zamknąć i nie dotykać.

    Borys,
    przeciez twoj szyber nie ciekl, a nawet mimo peknietej prowadnicy byl
    uzywany przezemnie:-)

    i to w obu zakresach, chociaz odchylanie do gory bardziej mi sie podobalo,
    bo przy odsunieciu musialem paluchem prowadnice przesuwać:-)

    dobre auto bylo:-)

    w II'ce też działał prawidlowo, ale tam był starszy typ.

    Nie jest tak źle z tymi szyberdachami.

    --
    Pozdrawiam, Bartek