-
31. Data: 2011-08-29 22:49:54
Temat: Re: Do czego służą te konstrukcje ?
Od: "kogutek" <k...@v...pl>
> W dniu 2011-08-28 22:27, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
> > W dniu 2011-08-28 22:22, elmer radi radisson pisze:
> >> On 2011-08-28 19:28, WW wrote:
> >>
> >>> Na drodze z Wisły do Żor, co kilkaset metrów nad drogą takie metalowe
> >>> bramy, a na nich antena satelitarna.
> >>> Na innych też są, ale rzadziej.
> >>> Do czego to ?
> >>
> >> Do Polsatu.
> >
> > A będą wydawać paszporty?
> >
>
> Bez paszportu nie przekroczysz bramki.
> Na razie postawili bramki, nastepny etap budowy to beda szlabany :)
>
> --
> venioo
> GG:198909
Potem przywiozą węgiel i będzie wojna. Bo zawsze jak przywożą węgiel to jest wojna.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
32. Data: 2011-08-30 00:08:22
Temat: Re: Do czego służą te konstrukcje ?
Od: gacek <g...@w...pl>
On 2011-08-29 20:41, Karolek wrote:
> W dniu 2011-08-29 18:50, gacek pisze:
>
>> mhm.
>>
>> http://en.wikipedia.org/wiki/Speed_limit#Effectivene
ss
>>
>
> Mhm, czy przeczytales te tabelki do konca?
> Wyniki sa jakby niejednoznaczne, a w niektorych miejscach przecza same
> sobie :/
po prostu policz sztuki w jedną i drugą stronę.
gacek
-
33. Data: 2011-08-30 10:44:35
Temat: Re: Do czego służą te konstrukcje ?
Od: LEPEK <n...@n...net>
W dniu 2011-08-29 22:48, kogutek pisze:
> Jak na znaku będzie ograniczenie do 40 to wszyscy będą jechali maksymalnie 35.
Problem jest taki, że u nas te znaki z ograniczeniami stoją bardzo
często zupełnie bez sensu i swym bezsensem przyzwyczaiły znakomitą
większość do konieczności oceny bezpiecznej prędkości na własną rękę.
Tyle, że o ile w bardziej cywilizowanych krajach kierowcy mają podaną
maksymalną dozwoloną prędkość i dostosowują swoją "w dół" (niech mi ktoś
w górach we Włoszech pojedzie non stop 70 km/h czymś cywilnym), to u nas
niestety ograniczenia na znakach są zwykle jak dla ciężarówek w zimie :/
Pozdr,
--
L E P E K Pruszcz Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
Toyota Corolla 1.3 sedan '97
Hyundai Atos 0.9 nanovan '00
-
34. Data: 2011-08-30 10:58:57
Temat: Re: Do czego służą te konstrukcje ?
Od: WW <w...@v...pl>
W dniu 2011-08-29 17:24, gacek pisze:
>
> Że liczba zabitych na drogach spadnie o parę procent?
> Że mniej będziesz palić na 100?
>
> Pomiar średni na pewno jest bezpieczniejszy niż fotoradary, na których
> widok kierowcy potrafią się zachować bardzo nieracjonalnie.
>
> gacek
A co, jak nasi "politycy" dojdą do wniosku, że jadąc 50 km/h. na
autostradzie będziemy "bezpieczniejsi".
Infrastruktura już będzie czekała.
Co wtedy powiesz jadąc z Krakowa do Warszawy 9 godzin ?.
A jak dojdą do wnioski że 30 km/h. jest jeszcze bezpieczniejsze ?.
Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik
Passat B6 2.0 TDI + Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm
-
35. Data: 2011-08-30 11:37:27
Temat: Re: Do czego służą te konstrukcje ?
Od: s2p <s...@o...pl>
W dniu 2011-08-28 23:13, gacek pisze:
> On 2011-08-28 22:50, Tomasz Pyra wrote:
>> W dniu 2011-08-28 19:31, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
>>> W dniu 2011-08-28 19:28, WW pisze:
>>>> Witam
>>>>
>>>> Na drodze z Wisły do Żor, co kilkaset metrów nad drogą takie metalowe
>>>> bramy, a na nich antena satelitarna.
>>>> Na innych też są, ale rzadziej.
>>>>
>>>> Do czego to ?
>>>
>>> Do przeglądania archiwum grupy.
>>
>> Wiedzy nigdy dość - co chwilę na obwodnicy trójmiasta widzę agentów
>> panicznie hamujących przed tymi bramami do 80km/h (dozwolone 120), bo
>> się pewnie boją że będzie zdjęcia robić czy coś.
>
> A ja trochę jestem zaskoczony, że ktoś tego w ten sposób nie wymyślił.
>
> Przecież to idealne do odcinkowego pomiaru prędkości - kamery, komunikacja.
>
>
> gacek
>
Już się nie możesz doczekać nowej daniny?!
-
36. Data: 2011-08-30 11:54:54
Temat: Re: Do czego służą te konstrukcje ?
Od: s2p <s...@o...pl>
W dniu 2011-08-29 17:24, gacek pisze:
> On 2011-08-29 12:02, WW wrote:
>> W dniu 2011-08-29 07:57, Bartłomiej Zieliński pisze:
>>> Użytkownik gacek napisał:
>>>> A ja trochę jestem zaskoczony, że ktoś tego w ten sposób nie wymyślił.
>>>> Przecież to idealne do odcinkowego pomiaru prędkości - kamery,
>>>> komunikacja.
>>>
>>> Wymyślił, wymyślił. A czy wdrożą - pożyjemy, zobaczymy...
>>>
>>
>> Właśnie tego się boję.
>
> Ale czego?
>
> Że liczba zabitych na drogach spadnie o parę procent?
> Że mniej będziesz palić na 100?
>
> Pomiar średni na pewno jest bezpieczniejszy niż fotoradary, na których
> widok kierowcy potrafią się zachować bardzo nieracjonalnie.
>
> gacek
Poczytaj o niemieckich autostradach. Nie prędkość zabija a bida.
http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczens
two/news/predkosc-zabija-moze-w-polsce-w-niemczech-n
ie,1664897,324
Zobacz jakie przeszczepy u nas jeżdżą.Ile używanych części jest w obiegu.
Ile używanych super opon jest sprzedawanych!
Druga sprawa czas pracy tirowców, stawki pracy przewoźników bez
tachometru tzw busiarzy ( w Niemczech nie można zejść poniżej 1 euro/km
w Polsce tych co leasing cnienie jeżdżą za 80 groszy(nie ma minimum
poniżej którego zaczyna się damping), ile km muszą zrobić żeby zapłacić
leasing, paliwo, serwis samochodu i wreście coś zarobić, odpowiem Ci są
ciągle w drodze, przysypiają, tracą kontakt z z rzeczywistością. Tirowcy
zapierdalają ponad czas z tachometrów a są różne triki na to, między
innymi zdradzę taki który się ostatnio często powtarza
haha masz tu przykład http://moto.pl/MotoPL/1,111276,4348244.html?as=2
http://dabrowa-tarnowska.policja.gov.pl/aktualnosci.
php
KARA ZA NIELEGALNY WYŁĄCZNIK TACHOGRAFU
Słyszałeś o demontażu w Wielkiej Brytanii radarów i związanym z tym
spadkiem wypadków?
To co Ci się wydaje że wiesz to tylko Ci się wydaje.Poklikaj suche fakty.
-
37. Data: 2011-08-30 12:05:23
Temat: Re: Do czego służą te konstrukcje ?
Od: gacek <g...@w...pl>
On 2011-08-30 10:58, WW wrote:
> W dniu 2011-08-29 17:24, gacek pisze:
>
>>
>> Że liczba zabitych na drogach spadnie o parę procent?
>> Że mniej będziesz palić na 100?
>>
>> Pomiar średni na pewno jest bezpieczniejszy niż fotoradary, na których
>> widok kierowcy potrafią się zachować bardzo nieracjonalnie.
>>
>> gacek
>
> A co, jak nasi "politycy" dojdą do wniosku, że jadąc 50 km/h. na
> autostradzie będziemy "bezpieczniejsi".
Nie zrobią, bo dostaną po dupie w wyborach.
Poza Polską w Europie jest chyba tylko jeden kraj, gdzie można nie
niepokojonym jechać 149 na autostradzie?
> Infrastruktura już będzie czekała.
> Co wtedy powiesz jadąc z Krakowa do Warszawy 9 godzin ?.
Zagrożenie jest.
> A jak dojdą do wnioski że 30 km/h. jest jeszcze bezpieczniejsze ?.
A jak zostanie jak jest, ale będzie egzekwowane, i zginie 500 osób mniej?
gacek
-
38. Data: 2011-08-30 12:07:11
Temat: Re: Do czego służą te konstrukcje ?
Od: s2p <s...@o...pl>
>
> I będzie to skuteczna tresura. Do tej pory miała to robić Policja. Tylko że to
> opierdalacze pierwszej wody. To w końcu zrobili niezależną od Policji
> instytucję. Kilka razy dziennie w publikatorach proszą żeby jeździć ostrożnie. I
> nie dlatego żeby ten co kieruje nie ostrożnie nie zrobił sobie krzywdy. Srał go
> pies jak jest głupi, pożytek z takiego w państwie niewielki. Idzie o to że
> idioci szkodzą tym co w niczym nie zawinili. Gdyby były tylko wypadki, czyli
> nagłe zdarzenia których nie da się przewidzieć. To żadne ograniczenia i kodeksy
> by były nie potrzebne. Praw jazdy też by nie było. OC by kosztowało 15 złotych
> na rok. W UE tylko Polacy są jeszcze nie wytresowani. To teraz nas wytresują.
> Jak na znaku będzie ograniczenie do 40 to wszyscy będą jechali maksymalnie 35.
>
Miej szacunek dla Policji. Bo jak Ci się coś stanie to pierwsze gdzie
polecisz to właśnie oni, a tam jak będziesz szerzył nienawiść do nich
spotka Cię komuna i niechęć. Policjanci starają się jak mogą, chwała im
za to że coraz więcej z nich jest dobrze wykształconych i używa mózgu
zamiast trzymać się litanii.
"W UE tylko Polacy Jechałem grzecznie do Chorwacji" obok mnie
przelatywały na pewno grubo ponad 50 więcej Niemieckie rejestracje,
Czeskie, Słoweńskie, Austryjackie". Jakież było moje zaskoczenie w
Austrii gdy na odcinkowym pomiarze prędkości Austriacy przelatywali koło
mnie 20 km więcej niż dozwolone.Wszystkie śmieciowe internetowe serwisy
Polsat, tvn mówią że za 3 km/ więcej jest mandat w tym kraju.(Ci mądrzy
redaktorzy
Kto jest idiota a kto nie?Gdyby było to takie proste, idioci nie mieli
by prawa do jazdy. Słucham Cię jak rozpoznać idiotę za kierownicą? Gdy
już ich wskażesz spalimy ich od razu na stosie i na drodze zapanuje pokój:)
-
39. Data: 2011-08-30 12:11:14
Temat: Re: Do czego służą te konstrukcje ?
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "gacek" <g...@w...pl> napisał w wiadomości news:
> A jak zostanie jak jest, ale będzie egzekwowane,
KAPELUSZ PLONK WARNING !!!
-
40. Data: 2011-08-30 16:49:53
Temat: Re: Do czego służą te konstrukcje ?
Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>
Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com>
>
> Najbardziej tego, to kolejny element tresowania społeczeństwa.
Też to obstawiałbym. I jeszcze chodzi o to by komuś żyło się lepiej :-)
> Bo prędkość nie ma żadnego znaczenia.
Znaczenie ma, ale nie takie jakie wymuszają fotoradary. Dopasowanie do
warunków istotne a nie prędkość jako taka.
> Gdyż to nie ona powoduje wypadki, a człowiek (bardzo rzadko zwierzę, a
> jeszcze rzadziej wada materiałowa czegoś).
Zwykle okoliczności. Człowiek jest np mało sprawny ze zmęczenia,
zestresowania albo z natury. Albo pośpiech i trudne warunki drogowe.
>
> Niestety - panuje zwyczaj dawania prawa jazdy wszystkich chętnym (tak,
> tak! za pieniądze!) i powszechne przekonanie, że prawo jazdy może mieć
> każdy...
To pewnie prawo chodzenia też nie każdy powinien posiadać :-) Bo ja stoję na
stanowisku, że prawo jazdy powinny dawać dzieciom rodzice :-) Zwykła
umiejętność :-)