-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.misc.samochody
Subject: Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
Date: Mon, 5 Dec 2011 14:06:24 +0100
Organization: private
Lines: 33
Message-ID: <5...@p...pl>
NNTP-Posting-Host: 87-205-121-39.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1323090385 600 87.205.121.39 (5 Dec 2011 13:06:25 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 5 Dec 2011 13:06:25 +0000 (UTC)
X-Priority: 3 (Normal)
X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
X-User: squadack
X-Comment-To: Mirek Ptak
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2418517
[ ukryj nagłówki ]Hello Mirek,
Monday, December 5, 2011, 1:31:30 PM, you wrote:
>>> dlaczego piszesz że zawyża? przy tych prędkościach zawyża o ok. 10km/h, więc
>>> > więcej niż 200/h nie wyciąga bo więcej niż 210 licznikowe ciężko wykręcić
>> Lubie i potrafię szybko jeździć i w średnią 160km/h na A4 na odcinku
>> Katowice - Wrocław nie wierzę.
> Nie bez złośliwości przypominam o pokonaniu Lanosem w 21 minut trasy
> Bielany-Prądy (68km) ;-P
> Ile to wychodzi?... 194,28 km/h średnio :)
Ale to było z 10 lat temu - przed otwarciem odcinka
Kochłowice-Nogawczyce - ruch na A4 Prądy-Bielany był znikomy w
porównaniu z dzisiejszym. No i jechałem za kimś - nie zapominaj.
Teraz zrobienie tego odcinka w 25 minut jest sukcesem. Ale to jest ten
odcinek. Do Katowic masz jeszcze Górę św. Anny z TIRami na 3 pasach
pod górkę - tam naprawdę strach jechac trochę szybciej, bo nie
wiadomo, co za zakrętem zobaczysz. A jak wpadasz na Górny Ślask to
nadziewasz się na potężny ruch lokalny z kaszlakami na lewym pasie.
> NMSP :)
Ależ ja się tego nie wypieram. Inna sprawa, ze pomiar zegarkiem to
mogła byc minuta różnicy a to już bardziej realne 185km/h.
--
Best regards,
RoMan mailto:r...@p...pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
Najnowsze wątki z tej grupy
- W-wa naklejki wjazd do centrum
- 1250 euro za rezygnacje z posiadania samochodu
- poszedł na czerwonym i uderzył w motur
- Tesla to wóz dla mnie
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- A co mnie to koooorwa obchodzi?
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
Najnowsze wątki
- 2024-07-01 W-wa naklejki wjazd do centrum
- 2024-07-01 ładowarka zmarła
- 2024-07-01 Koder szuka pracy. Koduję w j.: Asembler, C, C++ (z Qt) i D.
- 2024-07-01 Kraków => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-07-01 Białystok => Full Stack Web Developer (.Net Core, Angular6+) <=
- 2024-07-01 Berlin => Technical Rollouter (Radio Systems Software Installation and
- 2024-07-01 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-07-01 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-07-01 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-07-01 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-07-01 Bielsko-Biała => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-07-01 Mini Netykieta polskich grup dyskusyjnych
- 2024-07-01 Re: Jak wypełnić polecenie francuskiego sądu blokowania niektórych zapytań DNS? Blokując Francję
- 2024-07-01 Re: Powtórne wezwanie na PO-komisję uzdrowi Ziobrę już w 10 dni
- 2024-07-01 CA -- problem z logowaniem