-
1. Data: 2011-12-05 14:06:24
Temat: Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
Hello Mirek,
Monday, December 5, 2011, 1:31:30 PM, you wrote:
>>> dlaczego piszesz że zawyża? przy tych prędkościach zawyża o ok. 10km/h, więc
>>> > więcej niż 200/h nie wyciąga bo więcej niż 210 licznikowe ciężko wykręcić
>> Lubie i potrafię szybko jeździć i w średnią 160km/h na A4 na odcinku
>> Katowice - Wrocław nie wierzę.
> Nie bez złośliwości przypominam o pokonaniu Lanosem w 21 minut trasy
> Bielany-Prądy (68km) ;-P
> Ile to wychodzi?... 194,28 km/h średnio :)
Ale to było z 10 lat temu - przed otwarciem odcinka
Kochłowice-Nogawczyce - ruch na A4 Prądy-Bielany był znikomy w
porównaniu z dzisiejszym. No i jechałem za kimś - nie zapominaj.
Teraz zrobienie tego odcinka w 25 minut jest sukcesem. Ale to jest ten
odcinek. Do Katowic masz jeszcze Górę św. Anny z TIRami na 3 pasach
pod górkę - tam naprawdę strach jechac trochę szybciej, bo nie
wiadomo, co za zakrętem zobaczysz. A jak wpadasz na Górny Ślask to
nadziewasz się na potężny ruch lokalny z kaszlakami na lewym pasie.
> NMSP :)
Ależ ja się tego nie wypieram. Inna sprawa, ze pomiar zegarkiem to
mogła byc minuta różnicy a to już bardziej realne 185km/h.
--
Best regards,
RoMan mailto:r...@p...pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)