eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDo czego służą ograniczenia prędkości › Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Lukasz" <l...@b...net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
    Date: Sun, 4 Dec 2011 13:33:16 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 27
    Message-ID: <jbfpaj$nji$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jb85gs$qj5$1@inews.gazeta.pl>
    <18r4440l6anuy$.ck59sfmd9lyt.dlg@40tude.net>
    <7...@p...pl>
    <1...@l...institute.com>
    <jbdgv2$tc3$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@l...institute.com>
    <jbdt02$d5d$2@node2.news.atman.pl>
    <m...@l...institute.com>
    <jbdtgt$d5d$3@node2.news.atman.pl>
    <nnlupq8bwxib$.dlg@lepper.institute.com>
    <jbdupa$d5d$4@node2.news.atman.pl>
    <tcgpytunouv5$.dlg@lepper.institute.com>
    <jbdval$d5d$5@node2.news.atman.pl>
    <4cvoioch2np3$.dlg@lepper.institute.com>
    <jbdvkm$d5d$6@node2.news.atman.pl>
    <m...@l...institute.com>
    <jbdvsb$d5d$7@node2.news.atman.pl>
    <n...@l...institute.com> <jbfamu$a18$1@inews.gazeta.pl>
    <c...@l...institute.com> <jbfnmb$in7$1@inews.gazeta.pl>
    <x...@l...institute.com>
    NNTP-Posting-Host: aami254.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1323002003 24178 83.5.64.254 (4 Dec 2011 12:33:23 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 4 Dec 2011 12:33:23 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-User: sztefanek
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2418285
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości
    news:xip9k7kg60zu.dlg@lepper.institute.com...
    > Dnia Sun, 4 Dec 2011 13:05:24 +0100, Lukasz napisał(a):
    >> godziny nie, pewnie więcej :)
    > A jak wielokrotne testy (w tym naukowe) mówią co innego, tym gorzej dla
    > testów...

    moje testy mówią co innego, widocznie testy naukowe czegoś nie
    uwzględniają - najprawdopodobniej zachowania mojego organizmu. Wiadomo że
    wszystko zależy od dnia i czasem jestem więcej na plusie, czasem mniej, jak
    wyjeżdżam na wakacje to jadę wolniej - bo nie zależy mi na tym żeby być
    wcześniej i faktycznie ogólnie różnica może nie być wielka. Jadąc do pracy
    liczy się dla mnie każda minuta, często jak mam więcej obiektów planuję
    pracę tak, aby np. do Wałbrzycha wjechać o 9-10 a do Wrocławia nie trafić na
    16:00 tylko na 13:00 - czasem dotarcie do celu 15 minut wcześniej skróci
    czas jazdy o godzinę- ale fakt, w labolatoryjnych warunkach (lub w
    jakichkolwiek warunkach stworzonych po to by potwierdzić tezę) nadal będzie
    to 15 minut. Do tego "z tą adrenaliną" przejeżdżę np. do 18:00, a jadąc
    powoli (bez adrenaliny? może i tak chociaż na codzień nie prowokuję sytuacji
    podnoszących poziom adrenaliny, jazda 180km/h autostradą taką dla mnie nie
    jest, bardziej tryb pracy mnie nakręca) będę musiał się zdrzemnąć pół
    godziny np. o 16:00

    --
    Pozdrawiam
    Łukasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: