  • Data: 2011-12-04 09:23:51
    Temat: Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:n4f9jjek1jgn.dlg@lepper.institute.com...
    > Niespodzianka - jadąc wolniej również nie zasypiam.
    > Będąc mniej zmęczony hałasem, wibracjami i koniecznością dalekiego
    > obserowania kto mi zajedzie drogę bo akurat musi wyprzedzać będę też mniej
    > niewyspany bo będę mniej zmęczony. Auto paląc ładne kilka litrów na 100 km
    > mniej też zajedzie dalej bez tankowania, więc bede kolejne kilkanaście
    > minut do przodu.

    Zdarza mi się robić 500-600km dziennie w międzyczasie jeszcze pracując. Moje
    auto zwykle pali te kilka litrów więcej , ale i tak nie tankuję częściej niż
    raz dziennie. Dzięki temu że jeżdżę szybciej jestem w stanie zrobić więcej,
    gapienie się przed siebie na autostradzie przy 180km/h nie jest dla mnie
    trudniejsze niz przy 130km/h, w zasadzie zawsze musisz uważać na dwa tiry
    blisko siebie, na jakieś auto tuż za drugim czy szybko zbliżające się na
    prawym pasie, na wloty na autostradę. Zawsze to samo, przy 180 bardziej się
    skupiam na tym co robię dzięki czemu nie odczuwam tak zmęczenia - tak
    naprawdę dopiero docierając do domu i siadając na fotel nie mam siły na nic
    innego, wcześniej mam jakby wysoki poziom adrenaliny (nie tylko przez
    kierowanie, chyba nawet głównie przez inne czynniki)
    na 100km odcinku autostrady zaoszczędzam kilkanaście minut, w skali całego
    dnia to często ponad godzina, godzina która może zadecydować o tym że zdążę
    dotrzeć do ostatniego punktu podróży, że do domu dojadę o 19:00 a nie o
    20:00 (albo o 18:30 a nie o 21:00 bo więcej km zrobię w dzień - a wtedy mogę
    lecieć szybciej niż w nocy poza tym zmęczenie o 18:00 jest inne niż o
    20:00...)
    Jak mi się nie śpieszy też jadę te 130 na autostradzie ale być może jestem
    na tyle przyzwyczajony do wyższych prędkości że nie potrafię na dłuższą metę
    tak jechać.

    Łukasz