-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Lukasz" <l...@b...net.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
Date: Sun, 4 Dec 2011 09:23:51 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 39
Message-ID: <jbfamu$a18$1@inews.gazeta.pl>
References: <jb85gs$qj5$1@inews.gazeta.pl> <jbb2r4$hi9$1@inews.gazeta.pl>
<9...@p...pl>
<1...@4...net>
<4...@p...pl>
<18r4440l6anuy$.ck59sfmd9lyt.dlg@40tude.net>
<7...@p...pl>
<1...@l...institute.com>
<jbdgv2$tc3$1@node2.news.atman.pl>
<2...@l...institute.com>
<jbdt02$d5d$2@node2.news.atman.pl>
<m...@l...institute.com>
<jbdtgt$d5d$3@node2.news.atman.pl>
<nnlupq8bwxib$.dlg@lepper.institute.com>
<jbdupa$d5d$4@node2.news.atman.pl>
<tcgpytunouv5$.dlg@lepper.institute.com>
<jbdval$d5d$5@node2.news.atman.pl>
<4cvoioch2np3$.dlg@lepper.institute.com>
<jbdvkm$d5d$6@node2.news.atman.pl>
<m...@l...institute.com>
<jbdvsb$d5d$7@node2.news.atman.pl>
<n...@l...institute.com>
NNTP-Posting-Host: aami254.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1322987038 10280 83.5.64.254 (4 Dec 2011 08:23:58 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 4 Dec 2011 08:23:58 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-User: sztefanek
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2418251
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości
news:n4f9jjek1jgn.dlg@lepper.institute.com...
> Dnia Sat, 3 Dec 2011 20:12:59 +0000 (UTC), AZ napisał(a):
>> Ale jadac szybko nie musze robic tej przerwy bo nie usypiam, juz nie
>> mowiac o tym ze dojade do celu szybciej wiec bede mniej niewyspany.
> Niespodzianka - jadąc wolniej również nie zasypiam.
> Będąc mniej zmęczony hałasem, wibracjami i koniecznością dalekiego
> obserowania kto mi zajedzie drogę bo akurat musi wyprzedzać będę też mniej
> niewyspany bo będę mniej zmęczony. Auto paląc ładne kilka litrów na 100 km
> mniej też zajedzie dalej bez tankowania, więc bede kolejne kilkanaście
> minut do przodu.
Zdarza mi się robić 500-600km dziennie w międzyczasie jeszcze pracując. Moje
auto zwykle pali te kilka litrów więcej , ale i tak nie tankuję częściej niż
raz dziennie. Dzięki temu że jeżdżę szybciej jestem w stanie zrobić więcej,
gapienie się przed siebie na autostradzie przy 180km/h nie jest dla mnie
trudniejsze niz przy 130km/h, w zasadzie zawsze musisz uważać na dwa tiry
blisko siebie, na jakieś auto tuż za drugim czy szybko zbliżające się na
prawym pasie, na wloty na autostradę. Zawsze to samo, przy 180 bardziej się
skupiam na tym co robię dzięki czemu nie odczuwam tak zmęczenia - tak
naprawdę dopiero docierając do domu i siadając na fotel nie mam siły na nic
innego, wcześniej mam jakby wysoki poziom adrenaliny (nie tylko przez
kierowanie, chyba nawet głównie przez inne czynniki)
na 100km odcinku autostrady zaoszczędzam kilkanaście minut, w skali całego
dnia to często ponad godzina, godzina która może zadecydować o tym że zdążę
dotrzeć do ostatniego punktu podróży, że do domu dojadę o 19:00 a nie o
20:00 (albo o 18:30 a nie o 21:00 bo więcej km zrobię w dzień - a wtedy mogę
lecieć szybciej niż w nocy poza tym zmęczenie o 18:00 jest inne niż o
20:00...)
Jak mi się nie śpieszy też jadę te 130 na autostradzie ale być może jestem
na tyle przyzwyczajony do wyższych prędkości że nie potrafię na dłuższą metę
tak jechać.
--
Pozdrawiam
Łukasz
Następne wpisy z tego wątku
- 04.12.11 11:38 J.F.
- 04.12.11 12:31 Waldek Godel
- 04.12.11 13:05 Lukasz
- 04.12.11 13:07 Waldek Godel
- 04.12.11 13:33 Lukasz
- 04.12.11 13:40 Waldek Godel
- 04.12.11 13:48 RoMan Mandziejewicz
- 04.12.11 14:08 J.F.
- 04.12.11 14:10 J.F.
- 04.12.11 14:24 RoMan Mandziejewicz
- 04.12.11 14:24 Lukasz
- 04.12.11 15:20 Waldek Godel
- 04.12.11 15:35 Lukasz
- 04.12.11 19:16 John Kołalsky
- 04.12.11 21:31 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=