  • Data: 2012-03-25 22:32:09
    Temat: Re: Do Janeo - Skutki zbyt słabego zasilacza?
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 25-03-2012 o 21:45 Dawid napisał na pl.comp.pecet:

    > Przepraszam, a czytałeś to co podajesz

    Tak, czytałem wiele razy.

    > Druga sprawa, to zestawienia stworzone na jakiej podstawie i przez kogo,
    > przez Janeo? Dziękuję.

    To są zestawienia niezależnych użytkowników, którzy próbują przekazać swoją
    wiedzę innym. Nikt nikomu nie nakazuje stosować się do tego. Nie chcesz -
    nie wierz. Dla mnie są to zasilacze dużego i małego ryzyka, gdyż nikt Ci
    nie zagwarantuje, że zasilacz nawet za >600zł wytrzyma nie wiadomo ile lat.
    Taka zagadka: ile modeli zasilaczy z "legendarnej czarnej listy" posiada
    certyfikat 80+ i dlaczego nie ma żaden? :)
    Dodatkowo nie wszystkie modele renomowanych firm są coś warte, ale wyłapać
    to wszystko to nie lada wyzwanie, a niektórzy chcieliby jeszcze
    poświadczenie notariusza? Dobre.

    > Cytat- wybuchnął mi zasilacz taki a taki, proszę go dodać do listy.
    > Dlaczego większość dotyczy 2009r i dalej, gdzie nowe legendarne listy?

    Po pierwsze - "przyzwoite" zasilacze z reguły nie wybuchają. Po drugie -
    mogę stwierdzić z bardzo dużym prawdopodobieństwem, że listy są nadal
    aktualne i długo jeszcze będą, ponieważ nie są to listy modeli tylko
    "producentów".

    --
    WiesłaW
    Opera Mail