  • Data: 2012-03-26 15:21:38
    Temat: Re: Do Janeo - Skutki zbyt słabego zasilacza?
    Od: "Chris" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    Antoni nabazgrał(a):

    > I rozumiem, że na podstawie tych doświadczeń poleciłeś mi zakup
    > ZASILACZ I-BOX ATX 450W APFC 14CM BLACK PANTHER,
    > To mnie przekonuje.

    Polecam to co ma dobry stosunek jakości do ceny przy sprzęcie do jakiego
    będzie podłączony i tak żeby nie wydawać 500-600 stów tylko dla te coś ma
    lepsze parametry ale i tak z tego nie skorzystasz.

    Jak każdy sprzęt jeden może się trafić wadliwy :) na pewno nioe polecę ci
    modecoma/feela/logic, padają jak muchy :)

    > Czy mógłbyś jeszcze wyjaśnić dlaczego zaznaczyłeś że typ PFC jest Aktywny.
    > Jakie to ma znaczenie dla:
    > - sprawności/siły samego zasilacza
    > - opłat za prąd
    > Proszę o to, bo wypowiedzi różnych osób były delikatnie mówiąc sprzeczne.

    Teoretycznie powinna być lepsza sprawność przekładająca się na pobór prądu.