  • Data: 2012-03-26 14:07:30
    Temat: Re: Skutki zbyt słabego zasilacza?
    Od: "Chris" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    WiesłaW nabazgrał(a):

    > Ja mam jeszcze pięć Codegenów, które mają więcej niż cztery lata, ale
    > jednak nikomu kogo lubię nie poleciłbym takiego zasilacza.
    > Druga sprawa to taki szczegół. Nie istnieją producenci zasilaczy o
    > nazwach Chefteck i Tracent. Może Tobie coś innego wybuchło?

    Nie istnieją, tak samo można powiedzieć w Intelu, Gigabyte, Asusie i tak w
    nieskończoność :)

    A sorry ... Foxconn istnieje :)

    > Mam nadzieję, że to żart.

    A to zasilacz generuje jakiś napięcie ?? co najwyżej może przepuścić jeśli
    pójdzie jakiś impuls z sieci i sam tego nie wyfiltruje.

    > Dla mnie opinie użytkowników są o wiele bardziej wiarygodne od opinii
    > sprzedawców sprzętu. Nie bierz tego do siebie, ale interes sprzedawców
    > różni się w znacznym stopniu od interesu klienta.

    Nie jestem sprzedawcą i mam gdzieś sprzedaż :) opieram się wyłącznie na
    doświadczeniu obcowania ze sprzętem oraz danymi co do ilości sprzedanych
    sztuk do ilości zwrotów.

    Sorry :)