  • Data: 2012-03-25 21:56:09
    Temat: Re: Do Janeo - Skutki zbyt słabego zasilacza?
    Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-25 21:29, WiesłaW pisze:

    > Obawiam się, że Janeo ma jednak trochę racji...
    >
    > http://lmgtfy.com/?q=czarna+lista+zasilaczy
    > Jeżeli mało to mogę Wam przekopiować listy z linków :)

    Dobra, macie rację, wkurzyłem się.
    Mam zasilacz z super białej listy i po gwarancji tzn. po 3 latach nie
    chce współpracować.Zapłaciłem za niego trochę kasy i okazał się bublem.
    Tzw. złe zasilacze chodzą u znajomych już po 5-6 lat i jest wszystko ok.
    Nie ma reguły na te skrzynki i żadna lista tego nie zmieni.
    Pozdrawiam i kończę.