-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-
media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
ada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
References: <1bTd67o0gIqvqNv8%gof@news.chmurka.net>
<5876214c$0$653$65785112@news.neostrada.pl>
<1hTd6aht0IqvqNv8%gof@news.chmurka.net>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<58779947$0$5160$65785112@news.neostrada.pl>
<1rTd6at0kIqvqNv8%gof@news.chmurka.net>
In-Reply-To: <1rTd6at0kIqvqNv8%gof@news.chmurka.net>
Subject: Re: Długotrwałe obciążenie aku samochodowego - jaki max bezpieczny
prąd?
Date: Fri, 13 Jan 2017 10:29:18 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 41
Message-ID: <58789dee$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.39.245
X-Trace: 1484299759 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 663 83.26.39.245:59761
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 3849250013
X-Received-Bytes: 3075
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:710955
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Adam Wysocki" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:1rTd6at0kIqvqNv8%g...@n...chmurka.net..
.
>Na tlenek węgla jestem wyczulony po tym, jak trochę się nim
>podtrułem.
>Robiłem coś przy motorze, zapomniałem podłączyć podciśnienie do
>czujnika
>podciśnienia i jak odpaliłem, to momentalnie włączył się alarm tlenku
>w
>garażu, a mi już zaczęło robić się słabo... całą noc mnie potem głowa
>bolała.
Dobra rzecz taki alarm jak widac.
>Potem zastanawiałem się, co się stało i wyszło mi na to, że po prostu
>mieszanka była bardzo bogata, ale czemu spadek podciśnienia w dolocie
>(bo czujnik widział wtedy ciśnienie atmosferyczne) tak wpływa, już
>nie
>wydedukowałem. Miałem na to dwie teorie, ale obie obaliłem.
Motor z wtryskiem elektronicznym ?
To najnormalniej w swiece - masa powietrza, ktora bedzie zassana do
cylindra zalezy wprost od cisnienia absolutnego w kolektorze.
Tzn przy wolnych obrotach, bo przy szybkich to nie zdazy.
A proporcjonalnie do masy powietrza nalezy wtrysnac ilosc benzyny.
Czujnik stwierdza 1atm absolutna, to znaczy ze przepustnica otwarta na
maksa, i nalezy duzo paliwa lac.
Normalnie na wolnych obrotach przepustnica jest prawie zamknieta, w
kolektorze panuje podcisnienie czyli niskie cisnienie absolutne, tlok
zasysa malo powietrza i tlenu, wiec i dawka paliwa musi byc malutka.
W samochodzie mialbys jeszcze sonde lambda w wydechu, ktora by
stwierdzila ze za malo tlenu w spalinach, wiec trzeba zmnieszyc dawke
paliwa.
Ale co by z tego razem wyszlo ... komunikat, ze uszkodzony czujnik
cisnienia i praca w trybie awaryjnym czy komunikat ze uszkodzona sonda
lambda :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.01.17 10:29 Adam Wysocki
- 13.01.17 11:08 J.F.
- 13.01.17 12:28 Jarosław Sokołowski
- 13.01.17 12:29 Jarosław Sokołowski
- 13.01.17 15:25 J.F.
- 13.01.17 16:45 Adam Wysocki
- 13.01.17 16:47 Adam Wysocki
- 13.01.17 16:55 Adam Wysocki
- 13.01.17 16:57 Adam Wysocki
- 13.01.17 16:58 Adam Wysocki
- 13.01.17 17:02 Adam Wysocki
- 13.01.17 17:06 Jarosław Sokołowski
- 13.01.17 19:03 J.F.
- 13.01.17 19:16 J.F.
- 13.01.17 19:25 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Ściąganie hasła frezem
- Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
- AMS spalony szybkim zasilaczem USB
- stalowe bezpieczniki
- Wyświtlacz ramki cyfrowej
- bateria na żądanie
- pradnica krokowa
- Nieustający podziw...
- Coś dusi.
- akumulator napięcie 12.0v
- Podłączenie DMA 8257 do 8085
- pozew za naprawę sprzętu na youtube
- gasik
- Zbieranie danych przez www
Najnowsze wątki
- 2025-01-29 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-28 Ściąganie hasła frezem
- 2025-01-28 Rok 1973
- 2025-01-28 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2025-01-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-01-28 Warszawa => Młodszy Specjalista ds. wsparcia sprzedaży <=
- 2025-01-28 Poznań => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-01-28 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-27 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2025-01-28 nr KW to jednak dana osobowa
- 2025-01-27 Lokalizacja telefonu
- 2025-01-27 OT musk
- 2025-01-27 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Java Developer <=