eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaDługotrwałe obciążenie aku samochodowego - jaki max bezpieczny prąd? › Re: Długotrwałe obciążenie aku samochodowego - jaki max bezpieczny prąd?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <1bTd67o0gIqvqNv8%gof@news.chmurka.net>
    <5876214c$0$653$65785112@news.neostrada.pl>
    <1hTd6aht0IqvqNv8%gof@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <58779947$0$5160$65785112@news.neostrada.pl>
    <1rTd6at0kIqvqNv8%gof@news.chmurka.net>
    In-Reply-To: <1rTd6at0kIqvqNv8%gof@news.chmurka.net>
    Subject: Re: Długotrwałe obciążenie aku samochodowego - jaki max bezpieczny
    prąd?
    Date: Fri, 13 Jan 2017 10:29:18 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 41
    Message-ID: <58789dee$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.39.245
    X-Trace: 1484299759 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 663 83.26.39.245:59761
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 3849250013
    X-Received-Bytes: 3075
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:710955
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Adam Wysocki" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:1rTd6at0kIqvqNv8%g...@n...chmurka.net..
    .
    >Na tlenek węgla jestem wyczulony po tym, jak trochę się nim
    >podtrułem.
    >Robiłem coś przy motorze, zapomniałem podłączyć podciśnienie do
    >czujnika
    >podciśnienia i jak odpaliłem, to momentalnie włączył się alarm tlenku
    >w
    >garażu, a mi już zaczęło robić się słabo... całą noc mnie potem głowa
    >bolała.

    Dobra rzecz taki alarm jak widac.

    >Potem zastanawiałem się, co się stało i wyszło mi na to, że po prostu
    >mieszanka była bardzo bogata, ale czemu spadek podciśnienia w dolocie
    >(bo czujnik widział wtedy ciśnienie atmosferyczne) tak wpływa, już
    >nie
    >wydedukowałem. Miałem na to dwie teorie, ale obie obaliłem.

    Motor z wtryskiem elektronicznym ?
    To najnormalniej w swiece - masa powietrza, ktora bedzie zassana do
    cylindra zalezy wprost od cisnienia absolutnego w kolektorze.
    Tzn przy wolnych obrotach, bo przy szybkich to nie zdazy.

    A proporcjonalnie do masy powietrza nalezy wtrysnac ilosc benzyny.

    Czujnik stwierdza 1atm absolutna, to znaczy ze przepustnica otwarta na
    maksa, i nalezy duzo paliwa lac.
    Normalnie na wolnych obrotach przepustnica jest prawie zamknieta, w
    kolektorze panuje podcisnienie czyli niskie cisnienie absolutne, tlok
    zasysa malo powietrza i tlenu, wiec i dawka paliwa musi byc malutka.

    W samochodzie mialbys jeszcze sonde lambda w wydechu, ktora by
    stwierdzila ze za malo tlenu w spalinach, wiec trzeba zmnieszyc dawke
    paliwa.
    Ale co by z tego razem wyszlo ... komunikat, ze uszkodzony czujnik
    cisnienia i praca w trybie awaryjnym czy komunikat ze uszkodzona sonda
    lambda :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: