eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaDługotrwałe obciążenie aku samochodowego - jaki max bezpieczny prąd? › Re: Długotrwałe obciążenie aku samochodowego - jaki max bezpieczny prąd?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !2.eu.feeder.erje.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!peer01.a
    ms1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!
    peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.ne
    ostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neo
    strada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Długotrwałe obciążenie aku samochodowego - jaki max bezpieczny
    prąd?
    References: <1bTd67o0gIqvqNv8%gof@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1fTd6ahlsIqvqNv8%gof@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1kTd6apphIqvqNv8%gof@news.chmurka.net>
    Organization: : : :
    Date: Thu, 12 Jan 2017 16:18:23 +0100
    User-Agent: slrn/1.0.3 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Lines: 27
    NNTP-Posting-Host: 77-253-217-116.static.ip.netia.com.pl
    X-Trace: 1484234303 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5141 77.253.217.116:52558
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 2543941089
    X-Received-Bytes: 2283
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:710933
    [ ukryj nagłówki ]

    Pan Adam Wysocki napisał:

    >> Tak. Spalonych samochodów wprawdzie nie widziałem, ale caly ten
    >> zaporożec, to była toporna konstrukcja.
    >
    > Nawet nazwa jest toporna :)

    Nazwa kozacka -- akurat do niej nic nie mam. A sama bryka, to jakaś
    taka do NSU podobna.

    >> Ja praktykuje na własnej działce pod własnym domem, tu nawet samochodu
    >> nie zamykam. Jeśli kto chce "problem zimy" rozwiązać kompleksowo, to nie
    >> od rzeczy jest zamontowanie farelki na przykład pod fotelem, a do tego
    >> złącza gdzieś w bagażniku, z możliwością wyprowadzenia kabla. Od razu z
    >> włącznikiem czasowym.
    >
    > Też jakiś pomysł... tylko wychodząc wieczorem z samochodu na mróz
    > ostatnie, na co mam ochotę, to pamiętać o podłączeniu kabla i na pewno
    > będę o tym zapominał :) ale jak eksperyment pokaże, że na akumulator
    > nie ma co liczyć, to chyba nie będzie wyboru.

    Gdy się pomyśli o rannym szronie i mrozie, wtedy pamięć wraca. W końcu
    na Alasce takie kable standardem. To znaczy gniazda w samochodzie są
    standardem, bo kable są przy słupkach na parkingach. Wszędzie.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: