    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Wed, 22 Aug 2018 14:29:09 -0700 (PDT)
    <yq8j5lgtzl6r.ua2lqab2jds7$.dlg@40tude.net>
    <5b7da78c$0$680$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Dlaczego w polskich fabrykach jest brudno?
    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu środa, 22 sierpnia 2018 20:12:31 UTC+2 użytkownik WM napisał:

    > Utarło się, że stal nierdzewna nie działa na magnes i to jest jej cecha
    > rozpoznawcza.
    > Też tak sądziłem, ale okazało się, że są też i takie stale nierdzewne,
    > które przyciągają magnes.
    > Co więcej ta sama partia rurek i część działa na magnes, część nie.
    > Reklamowaliśmy, ale producent nam udowodnił, że to normalne.

    Musiałbyś się zdecydować czy to miały być rurki na jakiś kocioł, z nierdzewki
    ferrytycznej (przyciąga magnes), czy na coś wysokociśnieniowego z nierdzewki Duplex
    (też przyciąga), czy na coś co strzela, z nierdzewki utwardzanej wydzieleniowo (też
    przyciąga), czy na coś co wycina dziury np w skórze, czyli z nierdzewki
    martenzytycznej (też przyciąga), czy na wymiennik ciepła, czyli z nierdzewki
    austenitycznej (nie przyciąga), czy do niczego, czyli niewyżarzonej nierdzewki
    austenitycznej, przeżartej delta ferrytem albo jakimiś sigmami (przyciąga).
    Handlowiec, jak cwany, to każdy szajs wciśnie klentowi, szczególnie jak zakupowiec
    dupa.