-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Marek S <p...@s...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dlaczego w muscle cars nie stosuje się 4WD?
Date: Tue, 20 Nov 2018 22:26:51 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 34
Message-ID: <pt1u6s$ch6$1@node1.news.atman.pl>
References: <pss6oi$p3i$1@node1.news.atman.pl>
<fh25jg2dgkrh$.11vnkdwuv1d4v.dlg@40tude.net>
<psvbb7$r1a$1@node1.news.atman.pl>
<5bf3dda7$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-70-94-204.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1542749212 12838 89.70.94.204 (20 Nov 2018 21:26:52 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 20 Nov 2018 21:26:52 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.3.1
In-Reply-To: <5bf3dda7$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2644293
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-11-20 o 11:09, J.F. pisze:
>> Owszem, ale na filmikach YT przeróżnych rozwalają się raczej te, które
>> mają napęd na jedną oś. Widać, które koła dymią tuż przed kraksą. Stąd
>
> Na tym co pokazales to nie bardzo widac dym.
Oj tam - widać, że gumy z tyłu się ślizgają przecież. Popatrz sobie na
wiele innych wypadków z drogimi autami. Prawie zawsze dupę obraca. Przy
4WD też może ale nie do tego stopnia.
>> wniosek, że są 2WD. Mając 600KM pod maską nie zaryzykowałbym takiego
>> napędu o ile cyrkowcem nie jestem.
>
> W F1 sie sprawdza :-)
F1 nie jeździ po mieście.
> BMW nie ma 600KM, wiec na suchym asfalcie nie powinna.
Spokojnie da radę przy połowie tej mocy. Przy 4WD na co prawda mokrej
nawierzchni mi się zdarza. Nie chcę nawet myśleć co by się działo przy
napędzie na sam tył. Faktem jest, że mam diesla więc rwie do przodu już
na stosunkowo niskich obrotach.
> Jak starsza, to moze jeszcze nie miala ESP.
> Ewentualnie sama predkosc byla na granicy przyczepnosci, troche gazu ...
> i trzeba umiec jezdzic :-)
A jaka jest granica przyczepności na prostym, suchym odcinku?
--
Pozdrawiam,
Marek
Następne wpisy z tego wątku
- 21.11.18 01:06 J.F.
- 21.11.18 01:33 Tomasz Pyra
- 21.11.18 02:20 J.F.
- 21.11.18 09:17 Cavallino
- 21.11.18 09:29 JDX
- 21.11.18 21:19 Marek S
- 22.11.18 01:15 tom
- 22.11.18 18:45 Tomasz Pyra
- 22.11.18 21:13 Marek S
- 26.11.18 21:18 J.F.
- 27.11.18 00:58 kk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-08 Akumulator Hyundai
- 2024-11-08 Warszawa => Manager/Specialist e-commerce (B2C) <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-08 znaj podstawe
- 2024-11-08 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=