  • Data: 2018-11-20 22:26:51
    Temat: Re: Dlaczego w muscle cars nie stosuje się 4WD?
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-11-20 o 11:09, J.F. pisze:

    > Na tym co pokazales to nie bardzo widac dym.

    Oj tam - widać, że gumy z tyłu się ślizgają przecież. Popatrz sobie na
    wiele innych wypadków z drogimi autami. Prawie zawsze dupę obraca. Przy
    4WD też może ale nie do tego stopnia.

    > W F1 sie sprawdza :-)

    F1 nie jeździ po mieście.

    > BMW nie ma 600KM, wiec na suchym asfalcie nie powinna.

    Spokojnie da radę przy połowie tej mocy. Przy 4WD na co prawda mokrej
    nawierzchni mi się zdarza. Nie chcę nawet myśleć co by się działo przy
    napędzie na sam tył. Faktem jest, że mam diesla więc rwie do przodu już
    na stosunkowo niskich obrotach.

    > Jak starsza, to moze jeszcze nie miala ESP.
    > Ewentualnie sama predkosc byla na granicy przyczepnosci, troche gazu ...
    > i trzeba umiec jezdzic :-)

    A jaka jest granica przyczepności na prostym, suchym odcinku?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek