    From: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
    Subject: Re: Dlaczego w muscle cars nie stosuje się 4WD?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: 19 Nov 2018 09:01:11 GMT

    On Mon, 19 Nov 2018 09:56:20 +0100, JDX wrote:

    > On 2018-11-18 23:10, Tomasz Pyra wrote:
    > [...]
    > Dodajmy, że na jedynie słuszna oś, tylną. Bo w moich aucie, którego
    > przednią ,,oś" napędza mocarny silnik o mocy 75 KM, notorycznie brakuje
    > przyczepności przy pogodzie takiej jak dzisiaj lub wczoraj. :-)

    A najgorzej jak trafi się czerwone światło akurat pod górkę :)

    Z drugiej strony napęd na tył też potrafi się ślizgać - w maluchu (nie
    muscle car, ale zasada przecież ta sama) zdarzyło mi się nie móc wyjechać
    z podwórka przy wiosennych roztopach bo tył się ślizgał. Od kiedy mam 4x4
    tego typu problemy wspominam jako dobry żart. Dziwię się, że wszystkie
    auta nie mają tego jeszcze seryjnie.

    Mateusz