-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news.mixmin.net!feeder1-2.proxad.net!proxad.net!feeder1-1.proxad.net!clea
nfeed2-a.proxad.net!nnrp1-1.free.fr!not-for-mail
From: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
Subject: Re: Dlaczego w muscle cars nie stosuje się 4WD?
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <pss6oi$p3i$1@node1.news.atman.pl>
<fh25jg2dgkrh$.11vnkdwuv1d4v.dlg@40tude.net>
<5bf27ab6$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
Face: iVBORw0KGgoAAAANSUhEUgAAADAAAAAwAgMAAAAqbBEUAAAADFBMVEX///8AAACAgIBAQEBMvJN
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
User-Agent: Pan/0.139 (Sexual Chocolate; GIT bf56508 git://git.gnome.org/pan2)
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: 19 Nov 2018 09:01:11 GMT
Lines: 20
Message-ID: <5bf27bd7$0$15112$426a74cc@news.free.fr>
Organization: Guest of ProXad - France
NNTP-Posting-Date: 19 Nov 2018 10:01:11 CET
NNTP-Posting-Host: 82.64.0.151
X-Trace: 1542618071 news-3.free.fr 15112 82.64.0.151:47902
X-Complaints-To: a...@p...net
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2644144
[ ukryj nagłówki ]On Mon, 19 Nov 2018 09:56:20 +0100, JDX wrote:
> On 2018-11-18 23:10, Tomasz Pyra wrote:
> [...]
>> Tam gdzie notorycznie nie brakuje przyczepności żeby przenosić siłę
>> przyspieszenia, tam szybsze okazują się samochody napędzane na jedną
>> oś.
> Dodajmy, że na jedynie słuszna oś, tylną. Bo w moich aucie, którego
> przednią ,,oś" napędza mocarny silnik o mocy 75 KM, notorycznie brakuje
> przyczepności przy pogodzie takiej jak dzisiaj lub wczoraj. :-)
A najgorzej jak trafi się czerwone światło akurat pod górkę :)
Z drugiej strony napęd na tył też potrafi się ślizgać - w maluchu (nie
muscle car, ale zasada przecież ta sama) zdarzyło mi się nie móc wyjechać
z podwórka przy wiosennych roztopach bo tył się ślizgał. Od kiedy mam 4x4
tego typu problemy wspominam jako dobry żart. Dziwię się, że wszystkie
auta nie mają tego jeszcze seryjnie.
Mateusz
Następne wpisy z tego wątku
- 19.11.18 10:42 Cavallino
- 19.11.18 12:37 Adam
- 19.11.18 13:11 l...@g...com
- 19.11.18 13:35 Michał Jankowski
- 19.11.18 13:39 J.F.
- 19.11.18 22:24 Marek S
- 19.11.18 22:52 Marek S
- 20.11.18 08:11 ddddddddddddd
- 20.11.18 11:09 J.F.
- 20.11.18 22:26 Marek S
- 21.11.18 01:06 J.F.
- 21.11.18 01:33 Tomasz Pyra
- 21.11.18 02:20 J.F.
- 21.11.18 09:17 Cavallino
- 21.11.18 09:29 JDX
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=