  • Data: 2011-10-04 14:22:49
    Temat: Re: Dlaczego w branży rozrywkowej najsłabiej płacą?
    Od: " " <f...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    (dodam ze nie mowie o 'wszystkich' tylko o 'wiekszosci',
    'niektorzy' sa troche lepsi ale 'nie tak bardzo' i nie jest
    ich zaprawde wielu, generalnie jest to po prostu trwoga,
    choc wiekszosc udzi ma szanse tego nie zauwazyc, bo sam
    zauwazylem to gdy popadlem dopiero w powazniejsze klopoty
    ([1] borelioza przy ktorej głąbusy o malo mnie nie wpedzili na
    wózek (do dzis kosci strasznie mnie bolą dzieki ich
    profesjonalizmowi - a odwiedzilem nastu nim cos zaczelo
    sie dziac z leczeniem wogole - a i tak byla to tragedia i
    glupota) [2] klopoty z ukladem oddechowym (zatrucie jakims
    drożdzakiem) którego do dzis nie moge sie pozbyc i jestem
    kompletnie zlewany, obrazany, wszelkie prwa lamane, zalew
    ciemnoty na maksa itd, - dygresja ofc