  • Data: 2011-10-06 09:08:22
    Temat: Re: Dlaczego w branży rozrywkowej najsłabiej płacą?
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Oct 6, 9:27 am, " " <f...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > mz wywalanie sie programu nie tyle zalezy od nieznajomosci
    > programowania (bo mz bardzo unikalne sa sytuacje ze program
    > wywala sie na samym sobie) tylko od nieznajomosci systemu
    > np jak ja pisze programy to one raczej nigdy sie nie wywalaja
    > jakos nie zdarza mi sie, natomiast gdy swego czasu pisalem
    > kod pod zupelnie nieznany system (iosa i grand central ddispatch )
    > to aplikacja wywalala sie i owszem i wogole bylo trzeba
    > kombinowac dosyc dlugo by sie nie wywalala - ale wywalala
    > sie na systemie - to ze programista pisze niewywalajace sie
> [...]

    Jeśli jest dobrym programistą, to znaczy. Właśnie ty (czy persona
    kreowana przez ciebie na grupie) świetnie ilustrujesz moją tezę:
    jesteś kiepskim programistą, co bez problemów wyjdzie przy dowolnym
    interview, więc możesz znaleźć nisko płatną pracę przy jakichś
    gierkach czy innych duperelach na iPhone, ale raczej nie dostaniesz
    dobrze płatnej pracy przy produkcie, gdzie od niezawodności dużo
    zależy.