  • Data: 2011-10-06 09:55:36
    Temat: Re: Dlaczego w branży rozrywkowej najsłabiej płacą?
    Od: " " <f...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Jarzabek <a...@g...com> napisał(a):

    > Je=B6li jest dobrym programist=B1, to znaczy. W=B3a=B6nie ty (czy persona
    > kreowana przez ciebie na grupie) =B6wietnie ilustrujesz moj=B1 tez=EA:
    > jeste=B6 kiepskim programist=B1, co bez problem=F3w wyjdzie przy dowolnym
    > interview, wi=EAc mo=BFesz znale=BC=E6 nisko p=B3atn=B1 prac=EA przy jakich=
    > =B6
    > gierkach czy innych duperelach na iPhone, ale raczej nie dostaniesz
    > dobrze p=B3atnej pracy przy produkcie, gdzie od niezawodno=B6ci du=BFo
    > zale=BFy.

    szczerze mowiac to z tego co zauwazem jestem programista
    kiepskim jak i nazwijmy to 'fenomenalnym (dosyc oryginalnym)
    _zarazem_, zalezy od platformy i wielu innych rzeczy i zmienia sie
    tez z doswiadczeniem i td, jest to dosyc normalne (jak kazdy),
    trzeba przejsc ciezka i dluga droge by dobrze trzaskac w jaichs
    dziedzinach, zauwazam jednak postep itd, ogolnie umiem
    obecnie cos zrobic pod winapi, ogl i iosem, moje programy
    w c sa uwazam dosyc eleganckie i oryginalne,