    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Dlaczego w aucie odpinać plus a nie minus? [crosspost]
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 31 Dec 2012 01:18:29 +0100

    Dnia Sat, 29 Dec 2012 00:52:06 +0100, PiteR napisał(a):

    > no ale impulsowanie jak widełkami telefonu? Nie wydaje Ci się śmieszne?

    Myślę że tu nie chodzi koniecznie o to żeby impulsy były 4 i że coś je
    liczy i interpretuje.
    Może jakiemuś układowi pomaga takie cykliczne zwieranie kilka razy?

    Bo instrukcje to różne rzeczy mówią - spotkałem się np. z tym żeby wyjąć
    bezpiecznik (albo klemy) i poczekać 10 minut, chociaż empiria pokazuje że
    wystarczy niecała minuta (ale 15s już nie).

    Albo widziałem serwisówkę która mówiła że po zdjęciu klem należy nacisnąć
    klakson (zakładam że stworzy on jakiś pewny krótki obwód elektryczny który
    rozładuje resztki potencjału).